Essent e thermostaat

Pagina: 1
Acties:

• sonnyh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2021
Ik heb een Cisco router door ziggo in modemstand laten zetten. Daarachter hangt mij Apple timecapsule die al router fungeert. Nu wil ik daar een hub op aansluiten voor de Essent e thermostaat. Heeft iemand hier dat al aan de praat gekregen? Lukt mij niet.

Verwijderd

Beste Sonnyh,

De verbinding mag niet beveiligd zijn door middel van een firewall of een andere beveiliging welke u op uw router kan instellen. Normaliter is dit af fabriek niet het geval maar als iemand uw router instellingen heeft aangepast dan kan dit ingeschakeld zijn en dan werkt de hub ook niet. De verbinding moet vrij zijn en het IP adres moet door de router zelf automatisch toegekend worden. Dit zijn allemaal instellingen die je op je router aan kan passen, af fabriek is dit dus niet het geval, maar wanneer iemand er mee bezig is geweest kan dit ingesteld zijn.

Indien de time capsule maar 1 IP adres toe kent en dit aan 1 apparaat tegelijk kan doen zal de hub er niet op kunnen functioneren omdat hij altijd een open verbinding nodig heeft. Of dit het geval is met de time capsule kan ik u niet vertellen.

U kunt de hub aansluiten op de Cisco router om te testen of het dan werkt. Indien u er niet uit komt, kunt u altijd e-mailen naar service@e-thermostaat.nl met vermelding van de serienummers van uw hub en E-thermostaat zodat wij in onze server mee kunnen kijken waar het mis gaat.

Met vriendelijke groet,

I.C.Y. B.V.