Hoi ik wil een standaard goede pc om occasioneel te gamen en mijn go pro videos te kunnen afspelen/editen. Ik wil vooral eerst een degelijk systeem als ik later meer zou gamen of meer zou editen/foto's bewerken pas ik mijn systeem dan later wel aan. Ik wil nu vooral geen 300€ teveel betalen voor dingen die ik niet nodig heb. Ik wil dus een goed systeem en heb jullie expertise nodig om keuzes te maken dat ik mij niet overkoop. Alvast bedankt. 
Het systeem hieronder ik gewoon de vorige GGB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil overschakelen op desktop omdat ik een laptop van het werk heb en ook een tablet waar ik het meeste op doe.Ik heb momenteel oude laptop, maar deze kan mijn grote resolutie gopro videos niet draaien. Ik zou dus graag een desktop hebben waar ik soms al eens een spel o pkan spelen (voorkeur "witcher 3"), ik game graag maar niet vaak. En ik zou dus ook graag mijn zware gopro videos kunnen afspelen en bewerken (voorlopig alleen met de bijgeleverde software of andere gangbare software als ik er wat beter in word
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo weinig mogelijk
.......Zo dicht mogelijk bij de 500€ maar ik wil bij grote meerwaarde van de componenten wel tot 750€ gaan..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wegens plaatsgebrek op de kamer wil ik het graag aansluiten op mijn flatscreen. Volgens internetbronnen is dit niet aangenaam om te gamen. Maar als ik slechts occasioneel speel, is dat dan zo erg als ik op de tv speel?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten voor een build. .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als ik aan een spel denk zou ik dus als eerste graag the witcher 3 spelen. De requirements hiervoor zijn: CPU: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
CPU Speed: Info
RAM: 6 GB
Video Card: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870
Free Disk Space: 40 GB
Ga je overklokken?
Nee
Het systeem hieronder ik gewoon de vorige GGB
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil overschakelen op desktop omdat ik een laptop van het werk heb en ook een tablet waar ik het meeste op doe.Ik heb momenteel oude laptop, maar deze kan mijn grote resolutie gopro videos niet draaien. Ik zou dus graag een desktop hebben waar ik soms al eens een spel o pkan spelen (voorkeur "witcher 3"), ik game graag maar niet vaak. En ik zou dus ook graag mijn zware gopro videos kunnen afspelen en bewerken (voorlopig alleen met de bijgeleverde software of andere gangbare software als ik er wat beter in word
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo weinig mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wegens plaatsgebrek op de kamer wil ik het graag aansluiten op mijn flatscreen. Volgens internetbronnen is dit niet aangenaam om te gamen. Maar als ik slechts occasioneel speel, is dat dan zo erg als ik op de tv speel?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten voor een build. .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als ik aan een spel denk zou ik dus als eerste graag the witcher 3 spelen. De requirements hiervoor zijn: CPU: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
CPU Speed: Info
RAM: 6 GB
Video Card: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870
Free Disk Space: 40 GB
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,30 | € 180,30 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 193,50 | € 193,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 38,44 | € 38,44 |