2 Digital Devices Cine C/T v6 kaarten tegelijk

Pagina: 1
Acties:

• suheyl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 13:32
Ik heb bij een bestelling per ongeluk een tweede Digital Devices Cine C/T kaart ontvangen en heb er nu dus 1 dubbel. Ik heb de tweede kaart al een tijdje liggen en van de leverancier niets meer gehoord, dus issie van mij :P

Ik draai Kodibuntu en heb daar dus al een tuner inzitten. Ik ben hier zeer tevreden over, 1 minpunt, ik kan niet twee kanalen tegelijk opnemen indien ze niet binnen dezelfde mux vallen. Toen bedacht ik me, misschien kan ik die tweede kaart er bij in drukken. Echter, deze wordt dan niet herkend. Nu weet ik dat Digital Devices uitbreidingskaarten verkoopt:

http://www.digital-device...xpansion-modul-dvb-c/t/t2

Kan het zijn dat je dus geen tweede standalone kaart kunt gebruiken? Iemand ervaring hierin? En anders, iemand interesse in mijn tweede kaart t.w.v. €169 door de expansion module te bestellen en te ruilen tegen mijn kaart en daardoor €30,- bespaart? Kaart is nieuw in doos, 1 keer eruit geweest om te testen.

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:04

rdejongjr

Gnome

Zou eerst maar eens melding maken bij de shop of ze niet iets missen

Mochten ze er alsnog achter komen kunnen en mogen ze dit doorbelasten.
Je hebt nu iets in je bezit wat niet jou eigendom is, verder weet ik trouwens niets van de kaarten.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:19

Umbrah

The Incredible MapMan

Verkopen doe je maar via V&A en ik hóóp dat je hebt gemeld dat je er twee hebt ontvangen...

• suheyl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 13:32
Uiteraard gemeld, Buitenlandse site. Geen reactie meer gehad. Inmiddels meer dan 3 maanden geleden.

Maar eigenlijk ging het me om het technische aspect. Niemand ervaring met deze kaarten?