Toon posts:

Millennium Glaciator, waar te koop???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand eigenlijk waar ze de Millennium Glaciator (www.millennium-thermal.com) verkopen?? Lijkt me namelijk wel iets. Koelt zeer goed, C/W = 0.18 en hij maakt lang niet zoveel lawaai als een delta, meer in de richting van een ys tech. Leuk voor mijn huidige duron, nog leuker voor mijn aanstaande tbird 1,7 Ghz. Maarruh, weet iemand waar dat ding dus te koop is?

Verwijderd

Topicstarter
Ah jongens, is er nou echt niemand die weet waar dit ding te koop is??? Tweakers right??

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:40
Het zou natuurlijk kunnen dat hij alleen door die club verkocht wordt. Ze willen zelf snel verdienen, de groothandel is zo snel niet. Dus dan zit er maar een ding op, mailen naar mailto:Millennium_thermal@worldnet.att.net?subject=Overseas Order.

Ik heb ooit mijn silverado ook direct bij de fabrikant moeten kopen omdat niemand hem nog had. Dus of even wachten of zelf een inkoopactie beginnen. Een beetje handige jongen verdient zo z'n eigen koelertje terug....

btw

Ik wil het liever niet zeggen, maar goed. Gebruik de search en vind o.a. dit : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/152757