Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• fabian073
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11-07 21:52
hallo,

ik heb mijn eerste game pc samengesteld. ik weet alleen niet of alles wel goed bij elkaar past en of het in de behuizing past. als jullie kunnen zegen of ie helemaal goed is of als ik nog dingen moet aanpassen hoor ik het graag.

• Raketje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:07
Ik heb je wenslijst even bekeken en het gaat zo te zien allemaal passen ("passen" of het handige kopen zijn is wat anders). Verder raad ik je aan om even na te lezen hoe het hier werkt op tweakers, want ik vermoed dat dit topic op slot zal gaan , vandaar ook weinig uitleg bij onderdelen...

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Succes!

/sidenote: dubbele accounts zijn ook niet toegestaan...

Dit topic is gesloten.

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True