Hallo,
Het gaat hier in dit geval niet om een mooie gadget of ander IT gerelateerd product, ik heb deze week via een webshop 2 verschillende soorten betrating gekocht.
We hebben 18M2 waaltjes voor het pad in de achtertuin en ook grote natuur tegels 9M2 voor het terras besteld en betaald via de webshop.
Ik heb betaal via de IDEAL en netjes een factuur via de email ontvangen.
Omdat de bestelling boven de 1000,- was werden er geen transport kosten door de webshop in rekening gebracht.
Dit staat ook groot op de website; “Gratis Bezorging; t.w.v 79,- bij bestelling boven de 1000,-“
Maar nu moet ik ineens 79,- extra transport kosten betalen... hoe zit dit, kan dit zomaar na dat de koop overeenkomst is gesloten?
Ook al staat dit ergens anders in de website vermeld waar ik niet langs ben gekomen om deze producten te bestellen.
Nu kreeg ik de 3 mails een paar uur later…
Het gaat hier in dit geval niet om een mooie gadget of ander IT gerelateerd product, ik heb deze week via een webshop 2 verschillende soorten betrating gekocht.
We hebben 18M2 waaltjes voor het pad in de achtertuin en ook grote natuur tegels 9M2 voor het terras besteld en betaald via de webshop.
Ik heb betaal via de IDEAL en netjes een factuur via de email ontvangen.
Omdat de bestelling boven de 1000,- was werden er geen transport kosten door de webshop in rekening gebracht.
Dit staat ook groot op de website; “Gratis Bezorging; t.w.v 79,- bij bestelling boven de 1000,-“
Maar nu moet ik ineens 79,- extra transport kosten betalen... hoe zit dit, kan dit zomaar na dat de koop overeenkomst is gesloten?
Ook al staat dit ergens anders in de website vermeld waar ik niet langs ben gekomen om deze producten te bestellen.
Nu kreeg ik de 3 mails een paar uur later…
email 1:
Beste meneer ---,
Op 24-06-2015 om 12:09:59 is de status met ordernummer --- veranderd naar: Betaling succesvol.
Met vriendelijke groet,
email 2 met factuur in bijlage:
Hartelijk dank voor uw bestelling en het gestelde vertrouwen in ons!
Wij nemen uw bestelling met de grootste zorgvuldigheid in behandeling. Zodra uw bestelling is ingepland voor transport, ontvangt u een sms bericht & e-mail met datum en dagdeel van levering.
Met vriendelijke groet,
Email 3:
Beste --,
De betaling voor uw bestelling met ordernummer *** is in goede orde door ons ontvangen.
Zodra uw levering is ingepland voor transport ontvangt een sms bericht en email met dagdeel en datum.
Graag tot ziens op www.***
Met vriendelijke groet,
Wat moet ik hier nu mee?Email 4:toon volledige bericht
Goedenavond,
Nogmaals dank voor uw bestelling. Wij hebben deze in goede orde ontvangen.
Echter heeft u producten van Bylandt en Excluton door elkaar een besteld.
De levering vindt rechtsreeks vanaf de fabriek plaats, wat betekend dat er 2 vrachtwagens
komen leveren. Hierdoor moet u nog 1x transportkosten voldoen. Dit staat tevens duidelijk op de website vermeldt,
bij het kopje Bylandt. Hoor graag of u hier akkoord mee gaat zodat wij over kunnen gaan tot leveren.
Het is ook mogelijk om straatbakstenen van Excluton bij de tegels te nemen, dan wordt alles met 1 auto geleverd.
Dit assortiment vindt u onder onderstaande link;