Het lukt mij niet op om de Medion Akoya S4214 (MD 99055) Windows 7 opnieuw te installeren. Deze laptop heeft een gewone HDD en een caching Ssd. Het installatieprogramma van Windows kan geen HDD en SSD vinden. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat Windows geen drivers heeft voor RAID. Ik heb in de BIOS al naar AHCI of IDE gedaan en de installatie vindt de hdd en ssd dan wel. Ik wil echter dat deze HDD en SSD in raid staan.
Het installatieprogramma heeft mogelijkheden om een driver te zetten op usb. Ik heb alle drivers van de medion site afgehaald en op USB gezet en ook de drivers van de cd op USB gezet, maar hij kan geen juiste drivers vinden. Ik denk dus dat medion niet de juiste drivers op de cd heeft staan... Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen (buiten AHCI gebruiken om)
Ik kan de hdd dus wel gewoon in de BIOS vinden.
Het installatieprogramma heeft mogelijkheden om een driver te zetten op usb. Ik heb alle drivers van de medion site afgehaald en op USB gezet en ook de drivers van de cd op USB gezet, maar hij kan geen juiste drivers vinden. Ik denk dus dat medion niet de juiste drivers op de cd heeft staan... Ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen (buiten AHCI gebruiken om)
Ik kan de hdd dus wel gewoon in de BIOS vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Daiov97 op 25-06-2015 13:43 ]