Ik heb 6 maanden gewerkt naast m'n studie om eindelijk volledig af te stappen van de duistere console wereld.
Ik heb met me verjaardag ( 5 september ) ongeveer 1000-1200 euro samen gespaard.
Het liefst hou ik wat over voor een nieuw scherm of toetsenbord maar me PC prestaties zijn ten alle tijden belangrijker
SETUP:
MSI Z97 GAMING 3
Intel Core i5-4690
Asus Radeon R9 290X DCII 4GB of een andere mischien
Corsair Vengeance Pro 1600-16GB (2x8GB)
Cooler Master G650M
HDD of SSD weet ik nog niet
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en om niet te vergeten GAMEN!
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord en een muis, en een klein schermpje, maar van al het geld wat ik overhoudt wil ik graag nog investeren in een nieuw toetsenbord ( steelseries ) en een 1080p scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart die GTA 5 op 60 FPS/Ultra kan draaien, 16GB RAM en een Intel i5 of i7 CPU voor de rest weet ik het niet zo goed wat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI & Asus heb ik goede verhalen van gehoord
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het maakt me niet uit of die energie zuinig is zolang die maar niet de prestaties verslechterd.
Geluid moet redelijk oke zijn
Ga je overklokken?
Niet echt van plan, ik heb wel geduld voor een miliseconde eerder of later haha xD
Ik heb met me verjaardag ( 5 september ) ongeveer 1000-1200 euro samen gespaard.
Het liefst hou ik wat over voor een nieuw scherm of toetsenbord maar me PC prestaties zijn ten alle tijden belangrijker
SETUP:
MSI Z97 GAMING 3
Intel Core i5-4690
Asus Radeon R9 290X DCII 4GB of een andere mischien
Corsair Vengeance Pro 1600-16GB (2x8GB)
Cooler Master G650M
HDD of SSD weet ik nog niet
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en om niet te vergeten GAMEN!
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een toetsenbord en een muis, en een klein schermpje, maar van al het geld wat ik overhoudt wil ik graag nog investeren in een nieuw toetsenbord ( steelseries ) en een 1080p scherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart die GTA 5 op 60 FPS/Ultra kan draaien, 16GB RAM en een Intel i5 of i7 CPU voor de rest weet ik het niet zo goed wat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI & Asus heb ik goede verhalen van gehoord
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het maakt me niet uit of die energie zuinig is zolang die maar niet de prestaties verslechterd.
Geluid moet redelijk oke zijn
Ga je overklokken?
Niet echt van plan, ik heb wel geduld voor een miliseconde eerder of later haha xD
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2015 13:40 ]