Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik wil de Tab4 bestellen maar heb de keuze tussen de SM-T530 of SM-T533 (value edition). Dezelfde prijs alleen heeft de T530 een snapdragon 400 tov de 410 in de T533.

Ga ik hier als normale gebruiker verschil in ervaren? Of in de toekomst?

Ik hoor graag van jullie.

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:44
De nieuwe Galaxy Tab 4 Value Edition (‘VE') is gelijk aan de Tab 4, met hetzelfde scherm, camera’s en opslagcapaciteit. Alleen de processor is anders, een 64 bit Snapdragon 410. Daarnaast hebben ze standaard Android 5 (anders heeft de 64 bit upgrade ook weinig zin).

Ik zou voor de VE gaan, nieuwere proc die minder warm wordt/stroom verbruikt, en belangrijker, nieuwere Android versie.

[ Voor 17% gewijzigd door Roet op 25-06-2015 14:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Roet schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:22:
De nieuwe Galaxy Tab 4 Value Edition (‘VE') is gelijk aan de Tab 4, met hetzelfde scherm, camera’s en opslagcapaciteit. Alleen de processor is anders, een 64 bit Snapdragon 410. Daarnaast hebben ze standaard Android 5 (anders heeft de 64 bit upgrade ook weinig zin).

Ik zou voor de VE gaan, nieuwere proc die minder warm wordt/stroom verbruikt, en belangrijker, nieuwere Android versie.
nieuwe android bij aankoop? of dat alleen VE 5.0 krijgt?

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

Harrie

NederVlaming

Heeft Samsung ook effectief Lollipop uitgerold voor de SM-T533? Of doen ze dat niet omdat het een "Value Edition" is? Ik kan nergens vinden of die update beschikbaar is of komt, en ben aan het uitkijken naar een tablet.

• Flexboy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 10:04
Lollipop is uitgerold in Spanje (in ieder geval in 1 land in Europa) maar dit was geen succes.
Daarna is de uitrol voor de rest van Europa stil komen te liggen.
Zelf dus nog steeds KitKat...

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

Harrie

NederVlaming

Flexboy schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:30:
Lollipop is uitgerold in Spanje (in ieder geval in 1 land in Europa) maar dit was geen succes.
Daarna is de uitrol voor de rest van Europa stil komen te liggen.
Zelf dus nog steeds KitKat...
OK, thanks voor de info. Het is dus nog maar zeer de vraag of het nog gaat komen?
Pagina: 1