Dan moet je een register key plaatsen en krijg je hem wel.
Zo heb ik ze ook op onze surface pros gezet. En HP Hybrid tablets.
http://www.windowsobserve...e-for-windows-8-1-update/
[ Voor 21% gewijzigd door DarkSide op 25-06-2015 10:58 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Doh, hetzelfde als DarkSide al adviseerde dus, alleen een andere link
[ Voor 28% gewijzigd door Occy74 op 25-06-2015 11:08 ]
zoals ik al zei. Maar dit is idd de oplossing.Occy74 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:06:
Dit al geprobeerd? http://winsupersite.com/w...1-tip-toggle-power-button
Doh, hetzelfde als DarkSide al adviseerde dus, alleen een andere link
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Windows Eight Forums
Commandline FTW | Tweakt met mate
Genoeg mogelijkheden.
[ Voor 10% gewijzigd door Mr Eekii op 25-06-2015 11:36 ]
Orgin limited199
Dat ja. Of een snelkoppeling mken naar bv C:\Windows\System32\shutdown.exe -s -t 00Erik1994 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:36:
rechtsklik bureaublad nieuwe snelkoppeling dan shutdown -i typen icoontje kiezen klaar!
Is dit niet een 8.0 screenshot?
Bij windows 8.1 stond de shutdown knop er gewoon (maar dus desktop, en geen touch)
13:37
Nogmaals als je een device hebt wat zich als slate aanmeld zoals een Surface Pro.Nibbz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:12:
zou er bij 8.1 geen shutdown knop naast je profiel plaatje (rechtsbovenin) meoten staan?
Is dit niet een 8.0 screenshot?(ik kan me herinneren dat ik bij windows 8 ook aan het zoeken was naar de shutdown knop (die zit dacht ik ook, in het rechter menu (metro menum, waar ook options staan).
Bij windows 8.1 stond de shutdown knop er gewoon (maar dus desktop, en geen touch)
Dan krijg je niet dat menutje.
MS heeft besloten dat dat niet handig.
Oplossing is een simpele regkey.
En uiteraard weet ik alle bekende wegen wel alleen dat was niet de vraag
Vandaar mijn 2e screenshotNibbz schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:12:
zou er bij 8.1 geen shutdown knop naast je profiel plaatje (rechtsbovenin) meoten staan?
Is dit niet een 8.0 screenshot?(ik kan me herinneren dat ik bij windows 8 ook aan het zoeken was naar de shutdown knop (die zit dacht ik ook, in het rechter menu (metro menum, waar ook options staan).
[ Voor 109% gewijzigd door Paupert op 25-06-2015 13:42 ]
Nu is het mooie van Tweakers dat er meestal ook wordt aangegeven welke oplossing voor jou gewerkt heeft.
Kunnen anderen dan wellicht ook weer iets mee.
Dussss....
Dit was de oplossing, regeditDarkSide schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:57:
Als het een touch device is a la surface pro /slate dan krijg je deze knop niet.
Dan moet je een register key plaatsen en krijg je hem wel.
Zo heb ik ze ook op onze surface pros gezet. En HP Hybrid tablets.
http://www.windowsobserve...e-for-windows-8-1-update/