Feedback Musicbox van KPN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Misschien handig te vermelden dat dit Spotify Connect gebruikt, welke (nog steeds) niet beschikbaar is op WP.

Ik ben zelf een Xbox Music gebruiker, had fijn geweest iets rechtstreeks op mijn setup te kunnen aansluiten met remote, maar zit allemaal precies aan de andere kant :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:42

Audione0

Strijdt der titanen

dennisk. schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:09:

Hier in huis staat er een Bose 5.1 Lifestyle audiosysteem, welke nog niet over bluetooth beschikt en ik dus niet muziek kan luisteren vanaf mijn telefoon (HTC One M8). De Music Box van KPN zou daar eenvoudig verandering in kunnen brengen, zodat ik simpel vanaf mijn telefoon de muziek kan streamen. Het lijkt me dan ook geweldig om mee te mogen doen aan deze actie.

Voor mij is het mogelijk om 30 juli tussen 18.30 en 21.30 aanwezig te zijn op het Tweakers HQ.
Dan koop je toch een chrome stick? 39 euro en je bent klaar. Dit ding werkt uitstekend met Spotify (en een tal van andere audio stream bibliotheken .

Ik snap het nut van zo'n apparaatje eigenlijk niet. Er zijn een tal van dit sort apparaatjes op de markt die erg goed werken. Waarom is dit apparaat zo uniek?

[ Voor 12% gewijzigd door Audione0 op 24-06-2015 12:16 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Audione0 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Dan koop je toch een chrome stick? 39 euro en je bent klaar. Dit ding werkt uitstekend met Spotify (en een tal van andere audio stream bibliotheken .

Ik snap het nut van zo'n apparaatje eigenlijk niet. Er zijn een tal van dit sort apparaatjes op de markt die erg goed werken. Waarom is dit apparaat zo uniek?
Uhh Spotify werkt niet op een Chromecast hoor?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:42

Audione0

Strijdt der titanen

DennusB schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:20:
[...]

Uhh Spotify werkt niet op een Chromecast hoor?
Google Play: Spoticast

of

http://www.androidplanet.nl/apps/spoticast/

En volgens mij werkt het nu ook gewoon out of the box zonder 3rd apps volgens de mediamarkt.
Zelf heb ik het nog niet getest. Ik gebruik een apple tv icm met iPhone.

[ Voor 26% gewijzigd door Audione0 op 24-06-2015 12:53 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:20
Post hier al je vragen over het [ADV] Tweakers en KPN zoeken testers voor de Music Box topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:17

DjVe

Hatsaflats!

Zijn de winnaars ondertussen al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Die worden vandaag geïnformeerd. Ik heb een lijstje voorbij zien komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:24
Worden de winnaars via mail geïnformeerd, had namelijk een gemiste oproep van anonieme beller , zal je net zien dat jullie mij misschien hebben proberen te bellen hahaha dat ik net dat telefoontje mis .
zeef schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:36:
Die worden vandaag geïnformeerd. Ik heb een lijstje voorbij zien komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 12:07
Zijn er al mensen die iets gehoord hebben?
Het lijkt me sterk dat ze bellen want ze hebben ons telefoonnummer niet toch?

Ik wil dit wel graag testen. Lijkt me leuk om te vergelijken met de huidige situatie en of de verbinding er beter op gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
Nee ook nog niks gehoord, mijn eerste gedachte was dat ze gebeld hadden , maar klopt wat je zei , ze hebben onze tel gegevens niet , ik dacht dat ik het tel.nummer misschien bij mijn profiel had ingevuld, maar dat is dus niet zo.
Quas schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:34:
Zijn er al mensen die iets gehoord hebben?
Het lijkt me sterk dat ze bellen want ze hebben ons telefoonnummer niet toch?

Ik wil dit wel graag testen. Lijkt me leuk om te vergelijken met de huidige situatie en of de verbinding er beter op gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:17

DjVe

Hatsaflats!

Ik had ook wel een berichtje hier (of in het andere topic) verwacht over de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
Idd dan weet je tenminste waar je aan toe bent,
Maar ik ga er van uit dat wij niet bij de groep testers zitten , anders hadden we wel wat gehoord,
:-(
DjVe schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:45:
Ik had ook wel een berichtje hier (of in het andere topic) verwacht over de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0Dzilla
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-08 12:29
Ben ook wel benieuwd gezien het topic nog niet dicht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Had Zeef er even een DM over gestuurd, die gaf aan dat de uitverkorenen bericht hebben gehad (en mijn mailserver dus niet stuq was zoals ik dacht :+ ). Ik was helaas niet uitverkoren :/

Heb hem gevraagd hier en in het andere topic ook nog even te reageren :)

For what it's worth: ik overwoog die Musicbox al langer, maar nooit tot aanschaf gekomen. Als de reviews hier goed zijn weet ik dat ik hem kan gaan halen - zo niet dan heb ik er goed aan gedaan om dat juist nog niet te doen :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is een schone zaak. Ik ben ook een tweaker en vind het jammer dat members meteen beginnen te mauwen of ze wel of niet iets gehoord of gewonnen hebben.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
Gaat mij niet om het winnen ,en denk ook niet dat er hier iemand loopt te mauwen, het gaat mij om dat er staat dat de testers uiterlijk 6 juli bericht zouden krijgen en vanmorgen had nog niemand iets gehoord, ik wou gewoon weten waar ik aan toe was , kan nu andere dingen gaan inplannen op 30 juli.
En ik lees de reviews hier wel over de music box, en als het me aanstaat schaf ik mezelf wel een music box aan , ik zelf had het leuk gevonden als ik uitgekozen was om eens een rondleiding te krijgen bij Tweakers ,
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:59:
Geduld is een schone zaak. Ik ben ook een tweaker en vind het jammer dat members meteen beginnen te mauwen of ze wel of niet iets gehoord of gewonnen hebben.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Inmiddels is de mail verzonden. Excuses voor de vertraging. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
zeef schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 12:45:
Inmiddels is de mail verzonden. Excuses voor de vertraging. :*
Helaas dan zit ik er niet bij denk ik.

Krijg je trouwens ook een mail als je niet geselecteerd bent?

Mochten er afmeldingen zijn dan hou ik mijzelf aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Alleen de winnaars krijgen mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 22:01
Ik heb een mail gehad dat ik er niet bij ben....jammer. De geselecteerde veel plezier en succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Oh? Dat niet winnaars mail krijgen, dat is dan weer nieuw voor mij. :+ Jammer dat je er deze keer niet bij bent, een volgende keer win jij gewoon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
Nou, ik heb helemaal geen mail gehad :'(

Kan iemand checken of ik er wel of niet bij zit?
Want ik wil wel heel graag helpen met testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Quas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:33:
Nou, ik heb helemaal geen mail gehad :'(

Kan iemand checken of ik er wel of niet bij zit?
Want ik wil wel heel graag helpen met testen
Je staat niet op het lijstje dat ik heb. Sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quas
zeef schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:58:
[...]

Je staat niet op het lijstje dat ik heb. Sorry. :)
huilen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:03
Heb wel een mail gehad ;) . Ik hoop dat het pakket snel komt, want het is zo 30 juli.

Als er mensen zijn die iets specifieks getest willen hebben, laat het weten, dan kijk ik of ik het mee kan nemen,
Pagina: 1