Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Het zal voornamelijk gaan om gamen; Games als Arma 3, Elder Scrolls: Online, Far Cry 4 en dergelijken. Verder zal er nog wat op gebrowsed worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Absolute max is €1400,- exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Draadloze netwerkkaart TP-Link TL-WDN4800.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Een SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel/NVidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het liefst aan stille koeling, aangezien de pc naast mijn bed staat en ik hem nog wel eens laat aan staan. Energieverbruik maakt niet uit, ik woon nog thuis
. Het systeem wordt gebouwd met oog op de toekomst.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik ga voor de max, uiteindelijk dus overklokken.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Het zal voornamelijk gaan om gamen; Games als Arma 3, Elder Scrolls: Online, Far Cry 4 en dergelijken. Verder zal er nog wat op gebrowsed worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Absolute max is €1400,- exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Draadloze netwerkkaart TP-Link TL-WDN4800.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Een SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Intel/NVidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het liefst aan stille koeling, aangezien de pc naast mijn bed staat en ik hem nog wel eens laat aan staan. Energieverbruik maakt niet uit, ik woon nog thuis
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik ga voor de max, uiteindelijk dus overklokken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 236,95 | € 236,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 368,95 | € 368,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | CM Storm Trooper (Window) | € 143,40 | € 143,40 |
| 1 | Cooler Master Nepton 240M | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Corsair RM650 | € 113,50 | € 113,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.371,14 | |