Toon posts:

Pc geschikt voor gamen (+-600 euro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezers,

Mijn huidige videokaart heeft het begeven in mijn al vrij oude systeem (videokaart is zelfs later nog gekocht) en daarom heb ik besloten om een geheel nieuw systeem aan te schaffen, waarbij ik slechts enkele componenten wil behouden.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast het huis tuin en keuken surfen speel ik zeer regelmatig verschillende games op mijn pc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs is 700 euro, assembleren doe ik zelf.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een aantal componenten die ik meeneem naar het nieuwe systeem:
#ProductPrijsSubtotaal
1WD Green SATA 3 Gb/s WD10EADS, 1TB€ 0,-€ 0,-
1OCZ ModXStream Pro 500W€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

3x Samsung 2GB DDR3 RAM (Dit zal ik later nog upgraden als blijkt nodig te zijn)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil gewoon een goede pc waar ik aankomende jaren mee vooruit kan en hier gemakkelijk verschillende games mee kan spelen (League of Legends, CSGO, Path of Exile, Crysis etc.).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat op het moment uit naar Intel/Nvidia aangezien ik hier in het verleden goede ervaringen mee heb. Mijn gemaakte lijstje van onderdelen heb ik aan de hand van verschillende forumtopics/forumreacties en de BBG samengesteld en de gekozen Intel/Nvidia onderdelen kwamen hier in ook naar voren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald.

Ga je overklokken?
Nee

Nu mijn lijst:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 179,50€ 179,50
1Gigabyte G1.Sniper B6€ 82,95€ 82,95
1MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G€ 207,95€ 207,95
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 32,-€ 32,-
1Crucial BX100 250GB€ 82,95€ 82,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 585,35

Graag wil ik bevestiging dat de bestaande en de aan te schaffen onderdelen compatibel zijn. Ten slotte twijfel ik nog enigszins over behuizing al lijkt mij dit aan de hand van de BBG een redelijk goede keuze.

Alvast Bedankt!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 14:45
Goed lijstje! Processor en moederbord zou ik ook zo kopen. De GTX 960 is prima voor 1080p gaming. Eventueel kun je voor dat geld tweedehands een sterkere gpu kopen, al weet ik niet of dat hier nodig is. Die kast is prima overigens, en de ssd is ook prima.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor je bevestiging! Ik heb zelf geen interesse in een tweedehands videokaart, dus ik hou het bij deze.

Verwijderd

Ik twijfel of je met die GPU de komende jaren zorgeloos door zal komen. Tenzij je niet zo erg veel waarde hecht aan gamen op de hoogste settings?

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19:34
Neem een r9 280 prestreert het zelfde met 3gb vram en geen gebrek aan geheugenbus

[ Voor 9% gewijzigd door Puddi Puddin op 26-06-2015 16:44 ]