Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil grafisch zware games kunnen spelen, veel kunnen multitasken en gebruik maken van Solidworks
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget licht rond de €1600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, monitor, geluidsset en mijn 500 GB SSD van Crucial neem ik mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk 16 GB werkgeheugen nodig te hebben, omdat ik graag op verschillende schermen verschillende dingen tegelijk wil doen, ook wil ik graag een dubbele videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel en Nvidia, hiervoor had ik een AMD systeem, wat vrij veel warmte produceert en elektriciteit verbruikt. Zelf heb ik tal van reviews en guides gelezen om tot de conclusie te komen dat ik toch maar beter kon overstappen naar Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet er mooi uitzien(het liefst zwart met rood) ik wil op meerdere schermen tegelijk kunnen spelen, grootte maakt niet uit. Misschien ook streaming(toekomst plannen).
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan om te gaan overklokken.
Wat ik zelf heb samen gesteld:
Ik wil grafisch zware games kunnen spelen, veel kunnen multitasken en gebruik maken van Solidworks
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget licht rond de €1600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, monitor, geluidsset en mijn 500 GB SSD van Crucial neem ik mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk 16 GB werkgeheugen nodig te hebben, omdat ik graag op verschillende schermen verschillende dingen tegelijk wil doen, ook wil ik graag een dubbele videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel en Nvidia, hiervoor had ik een AMD systeem, wat vrij veel warmte produceert en elektriciteit verbruikt. Zelf heb ik tal van reviews en guides gelezen om tot de conclusie te komen dat ik toch maar beter kon overstappen naar Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet er mooi uitzien(het liefst zwart met rood) ik wil op meerdere schermen tegelijk kunnen spelen, grootte maakt niet uit. Misschien ook streaming(toekomst plannen).
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan om te gaan overklokken.
Wat ik zelf heb samen gesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 236,95 | € 236,95 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 159,90 | € 159,90 |
| 2 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 725,90 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | Cooler Master Nepton 240M | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/16 | € 116,75 | € 116,75 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 750 G2 | € 109,51 | € 109,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.564,91 | |