Wijziging User Review - Maarten1076 piediewie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piediewie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-10 23:49
Ik ben het niet eens met de negatieve beoordeling die ik heb ontvangen van Maarten1076 welke hij heeft geplaatst nadat ik hem een negatieve beoordeling heb gegeven.

Maarten1076 gallery
piediewie gallery
De betreffende advertentie

Wat is er gebeurd?

14 juni: Ik heb het geld overgemaakt voor een Intel NUC. Hierop werd door Maarten1076 beloofd dat het pakket verstuurd zou worden zodra het geld op zijn rekening zou staan.
17 juni: tot op heden geen reactie waarbij ik heb gevraagd of het pakket reeds verstuurd is.
18 juni: in de avond (4 dagen later) heb ik nogmaals gevraagd of de NUC is verstuurd, en aangegeven dat ik van plan ben vervolgstappen te ondernemen als ik niets hoor.
18 juni: een uur later ontvang ik van Maarten1076 een berichtje dat de NUC de dag erna verstuurd zou worden met als excuus dat hij onverwacht naar het buitenland moest. Dit was het eerste berichtje van Maarten1076 die ik kreeg nadat ik de betaling had gedaan. Dus 4 dagen radiostilte.
19 juni: in de avond heb ik gevraagd om het track and trace nummer. Geen reactie.
20 juni: nogmaals heb ik gevraagd om het track and trace nummer. Hierop heb ik uiteindelijk het track and trace nummer gekregen van het pakketje die hij die ochtend naar de post heeft gebracht. Niet zoals beloofd de dag ervoor. Ik had die ochtend reeds een negatieve beoordeling geplaatst omdat ik zag dat de advertentie al die tijd nog online stond en ik andere Tweakers wou behoeden voor een eventuele oplichter. Een paar uur na het plaatsen van mijn negatieve beoordeling heb ik het track and trace nummer gekregen.
23 juni: het pakketje is aangekomen.

Ik ben na 4 dagen radiostilte flink ongerust geworden. Dit had voorkomen kunnen worden als Maarten1076 goed en tijdig gecommuniceerd had. Ik heb de eerste 4 dagen helemaal niets gehoord waarna vervolgens afspraken niet werden nagekomen. Op basis daarvan heb ik mijn negatieve beoordeling geplaatst omdat ik andere Tweakers wou waarschuwen.

Gedurende mijn communicatie naar Maarten1076 heb ik meermaals gevraagd om een reactie / track and trace nummer, waarbij ik uiteindelijk heb aangegeven dat ik stappen zou ondernemen (denk aan negatieve beoordeling en uiteindelijk aangifte) als ik niets van hem zou horen.