Beste tweakers, ik ben van plan een nieuwe game pc te kopen die enkele jaren mee kan en dan geupgrade kan worden. ik heb er alleen niet gek veel verstand van dus ik zou graag jullie mening over de componenten horen. De lijst heb ik van een ander topic om als uitgangspunt te gebruiken , het beeldscherm heb ik ook via deze site gevonden
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc vooral voor gamen gebruiken, ik wil graag de nieuwste zware games als BF en Assasins creed op minimaal high kunnen spelen het liefst zou ik ze maxen maar weet niet of dat mogelijk is met een budget van 1500eu inclusief beeldscherm
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil max 1500 euro besteden, in elkaar zetten wil ik zelf gaan doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een harde schijf van 500GB in mijn huidige pc zitten die ik wil overzetten naar mijn nieuwe pc (Seagate Desktop HDD ST500DM002, 500GB), ik heb al een gaming muis (razor naga), een toetsenbord, speakers en een headset (logitech g930). Ik heb ook al een vrij grote pc behuizing maar weet niet zeker welke precies en ben er ook niet zeker van of de onderdelen er in gaan passen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 beeldscherm vind ik genoeg bij de pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb bijna altijd AMD videokaarten gehad maar ik sta eigenlijk open voor alle merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stil en koel zijn.
Ga je overklokken?
[i]Het liefst heb ik een systeem die zonder te overklokken de spellen al goed kan draaien.[i]
alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc vooral voor gamen gebruiken, ik wil graag de nieuwste zware games als BF en Assasins creed op minimaal high kunnen spelen het liefst zou ik ze maxen maar weet niet of dat mogelijk is met een budget van 1500eu inclusief beeldscherm
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil max 1500 euro besteden, in elkaar zetten wil ik zelf gaan doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een harde schijf van 500GB in mijn huidige pc zitten die ik wil overzetten naar mijn nieuwe pc (Seagate Desktop HDD ST500DM002, 500GB), ik heb al een gaming muis (razor naga), een toetsenbord, speakers en een headset (logitech g930). Ik heb ook al een vrij grote pc behuizing maar weet niet zeker welke precies en ben er ook niet zeker van of de onderdelen er in gaan passen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 beeldscherm vind ik genoeg bij de pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb bijna altijd AMD videokaarten gehad maar ik sta eigenlijk open voor alle merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet stil en koel zijn.
Ga je overklokken?
[i]Het liefst heb ik een systeem die zonder te overklokken de spellen al goed kan draaien.[i]
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 315,- | € 315,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 167,95 | € 167,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.325,71 | |
alvast bedankt!