Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Bedoeld voor gamen. Op t moment speel ik eigenlijk alleen cs go, maar wil wat meer into pc-gamen gaan en wil een pc die klaar is om de komende paar jaar de nieuwste games te handelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro. Ben van plan hem zelf in elkaar te zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaat alleen om de desktop. Randapparatuur is niet van toepassing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede gpu, goede cpu en een moederboord waarop het allemaal draait.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar intel voor de processor. En voor de videokaart het liefst eentje van nvidia, ivm cs go en de digital vibrance optie die met nvidia software komt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen fancy kast met window of lichten. De kast die ik heb uitgekozen is eigenlijk precies wat ik wil. Weet alleen niet of deze handig is voor kabel management? Heb op t moment nog geen ssd uitgekozen, als iemand een goedkope ssd weet die in deze build werkt waar ik het OS op kan zetten, en eventueel de games die ik vaak speel.
Ga je overklokken?
Nee
Dit is de build die ik bij elkaar heb gezocht. Het is de eerste pc die ik zelf bij elkaar heb gezocht/zelf ga bouwen. Mochten onderdelen niet compatibel zijn, of is er een betere keuze voor ongeveer hetzelfde bedrag dan hoor ik het graag. Mocht een van jullie tijd over hebben, ondertaand is de link voor de monitor die ik waarschijnlijk wil aanschaffen. Opinions??
http://www.monitorstore.n...PW3xbLhqMYCFSQIwwodI5oHKA
Mijn dank bij voorbaat is groot!
Edit: Voorgestelde wijzigingen doorgevoerd
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Bedoeld voor gamen. Op t moment speel ik eigenlijk alleen cs go, maar wil wat meer into pc-gamen gaan en wil een pc die klaar is om de komende paar jaar de nieuwste games te handelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro. Ben van plan hem zelf in elkaar te zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaat alleen om de desktop. Randapparatuur is niet van toepassing
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede gpu, goede cpu en een moederboord waarop het allemaal draait.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar intel voor de processor. En voor de videokaart het liefst eentje van nvidia, ivm cs go en de digital vibrance optie die met nvidia software komt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen fancy kast met window of lichten. De kast die ik heb uitgekozen is eigenlijk precies wat ik wil. Weet alleen niet of deze handig is voor kabel management? Heb op t moment nog geen ssd uitgekozen, als iemand een goedkope ssd weet die in deze build werkt waar ik het OS op kan zetten, en eventueel de games die ik vaak speel.
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,50 | € 179,50 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,51 | € 64,51 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Corsair CX500M | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Crucial BX100 120GB | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 863,16 | |
Dit is de build die ik bij elkaar heb gezocht. Het is de eerste pc die ik zelf bij elkaar heb gezocht/zelf ga bouwen. Mochten onderdelen niet compatibel zijn, of is er een betere keuze voor ongeveer hetzelfde bedrag dan hoor ik het graag. Mocht een van jullie tijd over hebben, ondertaand is de link voor de monitor die ik waarschijnlijk wil aanschaffen. Opinions??
http://www.monitorstore.n...PW3xbLhqMYCFSQIwwodI5oHKA
Mijn dank bij voorbaat is groot!
Edit: Voorgestelde wijzigingen doorgevoerd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2015 19:28 ]