Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Server verkopen; aantal onderdelen missen, hoe verder?

Pagina: 1
Acties:
  • 728 views

• computer1_up
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 20:42
Tijdje geleden van een kennis een HP Proliant G5 DL380 gekregen. Die staat nu echter niet veel meer te doen, aangezien hij niet meer compleet is. Het volgende is nog aanwezig:
- Behuizing
- Moederbord
- Voltage regulation card voor 1 CPU
- CPU zelf (Xeon E5450)
- Optische drive
- CPU koelblok
De voedingen, harde schijven, werkgeheugen en hdd rack missen. Voedingen kon ik snel verkopen, en het werkgeheugen heb ik ik mijn Mac Pro gezet (als je dan toch al je werkgeheugen ervoor wilt upgraden, en je hebt dan 14GB ter beschikking, waarom niet :+ ).

Nou zit ik daarmee nog. Weggooien is zonde, maar ik weet niet hoe ik het goed verkocht zou kunnen krijgen.
Als iemand me daarover en de vraagprijs nog wat tips kan geven, hoor ik het graag.

Did you try turning it off and on again?

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:05
computer1_up schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:14:
Als iemand me daarover en de vraagprijs nog wat tips kan geven, hoor ik het graag.
Dat mag niet, maar in V&A zetten met N.o.t.k. prijs kan geen kwaad.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-11 13:26
Volgens mij zijn die G5jes niets meer waard, wij hebben er zelfs recent nog een paar bij het grofvuil gedumpt ivm geen belangstelling bij de verkoop.
Zelfs een G6 die een klant te ruil had tegen een xbox one wilden wij niet hebben ivm de geringe doorverkoopwaarde

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad, dat schiet niet echt op. Om daar een werkende server van te maken moet je genoeg investeren om bijna een nieuwe te kunnen kopen.

Wellicht dat iemand 'm nog voor de andere onderdelen als spare wil hebben, maar dan zou ik er niet veel voor geven.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 14:19

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Een complete G5 is misschien €100 euro kwijt. Met zoveel missende onderdelen denk ik dat je aan €30 moet denken. Je zou nog kunnen proberen de onderdelen los te verkopen, misschien kun je er dan nog iets meer uit halen.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hier hebben we dus V&A voor : http://tweakers.net/aanbod/

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.