Dag Tweakers,
Ik beschik nu over een SSHD in mijn laptop. Toch wil ik meer snelheid en zit ik te denken over een SSD. Ik heb er nu al veel over gelezen maar toch wil ik jullie advies nog graag horen!
Ik zoek een?
SSD
Wat is je budget?
100/150, als er een heel goed aanbod is tegen de 200.
Dit is waar ik aan zat te denken:KLIK
Maar dan het volgende:
moet ik de 840 EVO 250 gb kiesen omdat deze triple level cell heeft of juist voor de 850 pro of de 850 evo kiesen omdat deze 3d v-nand (MLC) hebben?
Of moet ik juist weer de 840 evo kiesen omdat deze 0,1W gebruikt en de andere 3,3W?
Of zou ik toch weer de 850 pro omdat deze 10mb ps sneller kan lezen?
Of is het niet verstandig een samsung SSD te kopen? zeggen jullie van 'deze' is veel beter voor die prijs klassen!
edit: P.S. hoe pas ik de titel aan? aanschappen -> aanschaffen.
. of zou een modje dit even kunnen doen
Ik beschik nu over een SSHD in mijn laptop. Toch wil ik meer snelheid en zit ik te denken over een SSD. Ik heb er nu al veel over gelezen maar toch wil ik jullie advies nog graag horen!
Ik zoek een?
SSD
Wat is je budget?
100/150, als er een heel goed aanbod is tegen de 200.
Dit is waar ik aan zat te denken:KLIK
Maar dan het volgende:
moet ik de 840 EVO 250 gb kiesen omdat deze triple level cell heeft of juist voor de 850 pro of de 850 evo kiesen omdat deze 3d v-nand (MLC) hebben?
Of moet ik juist weer de 840 evo kiesen omdat deze 0,1W gebruikt en de andere 3,3W?
Of zou ik toch weer de 850 pro omdat deze 10mb ps sneller kan lezen?
Of is het niet verstandig een samsung SSD te kopen? zeggen jullie van 'deze' is veel beter voor die prijs klassen!
edit: P.S. hoe pas ik de titel aan? aanschappen -> aanschaffen.
[ Voor 5% gewijzigd door hurthonkey365 op 24-06-2015 15:57 ]