Ik zoek een?
Ik zoek een smartphone die geschikt is voor zakelijk gebruik.
De telefoon is voor een goede kennis van mij, probeer ingewikkelde constructies (o.a. verzenden naar China voor support, etc.) te voorkomen.
Wat is je budget?
Ongeveer 300/400,- euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Goede HD plaatjes te schieten (voor FB/websites o.a.) 13MP met liefst Dual-LED
- 5,5 inch scherm (1080p) voor emails/websites-raadplegen
- 64GB (of uitbreidbaar d.m.v. SD-kaartje)
- Android 5.0
- Goede batterij duur (moet paar uurjes kunnen meegaan, kan tussendoor worden opgeladen).
- Betrouwbaar merk (Motorola/LG geniet de voorkeur)
Wat heb je zelf al gevonden?
- One Plus One: voldoet prima, goede prijs.. Alleen support is niet super.
Tevens zijn er touchscreen problemen, maar dit is op te lossen met firmware-updates.
Kennis heeft hier niet skills voor, vandaar dat ik dit liever wil voorkomen.
- Motorola Moto X: geen ervaring, iets kleiner scherm dan One Plus One, model uit 2014
- Sony Xperia C4: geen ervaring, MediaTek MT6752 CPU i.p.v. Qualcomm 801, updates Sony zijn.. meh
Als ik lager ga dan 5.5 inch vind ik meer telefoons, alleen ben ik bang dat het scherm toch de klein wordt.
Ik zou liever niet kleiner gaan dan de One Plus.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke alternatieven zijn goed voor de One Plus, zonder 'ingewikkelde constructies'?
Kennis wilt graag een losse telefoon, en pakt ergens een sim-only abo (waarschijnlijk bij Simyo) met 4G.
Thanks!
Ik zoek een smartphone die geschikt is voor zakelijk gebruik.
De telefoon is voor een goede kennis van mij, probeer ingewikkelde constructies (o.a. verzenden naar China voor support, etc.) te voorkomen.
Wat is je budget?
Ongeveer 300/400,- euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Goede HD plaatjes te schieten (voor FB/websites o.a.) 13MP met liefst Dual-LED
- 5,5 inch scherm (1080p) voor emails/websites-raadplegen
- 64GB (of uitbreidbaar d.m.v. SD-kaartje)
- Android 5.0
- Goede batterij duur (moet paar uurjes kunnen meegaan, kan tussendoor worden opgeladen).
- Betrouwbaar merk (Motorola/LG geniet de voorkeur)
Wat heb je zelf al gevonden?
- One Plus One: voldoet prima, goede prijs.. Alleen support is niet super.
Tevens zijn er touchscreen problemen, maar dit is op te lossen met firmware-updates.
Kennis heeft hier niet skills voor, vandaar dat ik dit liever wil voorkomen.
- Motorola Moto X: geen ervaring, iets kleiner scherm dan One Plus One, model uit 2014
- Sony Xperia C4: geen ervaring, MediaTek MT6752 CPU i.p.v. Qualcomm 801, updates Sony zijn.. meh
Als ik lager ga dan 5.5 inch vind ik meer telefoons, alleen ben ik bang dat het scherm toch de klein wordt.
Ik zou liever niet kleiner gaan dan de One Plus.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Welke alternatieven zijn goed voor de One Plus, zonder 'ingewikkelde constructies'?
Kennis wilt graag een losse telefoon, en pakt ergens een sim-only abo (waarschijnlijk bij Simyo) met 4G.
Thanks!