Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lexus Slide

Pagina: 1
Acties:
  • 786 views

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Wat vinden jullie van het nieuwe project van Lexus? :9

Zelf vind ik het kapot geweldig! ben wel benieuwd hoeveel het zal gaan kosten en wat je er allemaal mee kan doen! :*)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"kapot geweldig" :? wat? :F
Misschien wat meer informatie posten, want dit is wel heel summier

[ Voor 61% gewijzigd door Fietsbel op 24-06-2015 15:07 ]

39

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

vooral dat ^^

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:01
Hoverboard?

• Jelmer505
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Hahaha, kapot gebruik ik altijd als versterk woord.

Ja het is een hoverboard!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-11 11:09
Leuke teaser maar dat is het dan ook. Hoe werkt het, wat kan het, kan er uberhaupt een volwassene op staan etc. Ben benieuwd naar meer info maar heb niet direct het idee dat mijn hele leven op de kop komt te staan.

• scorax
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-01-2022
Ziet er goed uit inderdaad.

"The Lexus Hoverboard uses magnetic levitation to achieve amazing frictionless movement.
Liquid nitrogen cooled superconductors and permanent magnets combine to allow Lexus to create the impossible."

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:53
Ik heb even op de site gekeken maar ik zie hem nog niet werkend met iemand erop?

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:16

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Wat was ook al weer de datum waar Marty McFly heen ging in de toekomst? Precies, 21 oktober 2015

Dus ik denk dat het 100% een prank is met een dikke knipoog naar Back to the Future 2

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Het hoeft niet een prank te zijn. De technologie bestaat gewoon en het is niet zo moeilijk om supergeleiders te laten zweven, je hebt alleen veel vloeibare stikstof nodig en een magnetische ondergrond. Dat laatste puntje maakt de video wel twijfelachtig.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mmm, ben niet kapot blij met dit topic. Op zich kan het nog wel een vet onderwerp worden natuurlijk, maar gezien de magere OP gaat hij toch dicht. Als blijkt dat het inderdaad straks wel een enorm lauw bord is, kunnen we nog kijken naar een nieuw topic, maar of het dan "vervoer" is....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.