Hallo,
Ik ben dus op zoek naar een pc. Ik was eerst altijd meer van de consoles en heb nu besloten om voor een desktop te gaan. Ik heb dus eigenlijk geen enkel benul van hoe ik nou een computer in elkaar zet. Ik ben dan ook van plan om dit bij bijvoorbeeld Alternate te laten doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn pc voornamelijk gebruiken om mee te gamen. Ik ben dan ook op zoek naar een pc die de recente games gewoon erg goed kan draaien. Denk hierbij aan titels zoals Witcher 3 en bijvoorbeeld GTA V. Daarnaast zal ik de pc ook gebruiken voor school en om gewoon te internetten
[Wat mag het systeem gaan kosten?
De max (exclusief assemblage) is voor mij ongeveer 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goede muis, toetsenboord en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en ben tot het volgende lijstje gekomen. Ik hoor het graag wanneer er wat te verbeteren valt, zowel qua prijs al qua performance. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met het moederboord, de voeding, de cpu koeling en de kast maar wat heb gedaan. Ik vraag me ook af of het allemaal wel gaat passen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bovenstaand is natuurlijk het belangrijkste. Het zou wel prettig zijn als de boel niet al te veel herrie maakt of heet wordt.
Ga je overklokken?
Denk het niet, heb ook gelezen dat het voor gaming niet zo veel uithaald.
Hartstikke bedankt voor de hulp!
Ik ben dus op zoek naar een pc. Ik was eerst altijd meer van de consoles en heb nu besloten om voor een desktop te gaan. Ik heb dus eigenlijk geen enkel benul van hoe ik nou een computer in elkaar zet. Ik ben dan ook van plan om dit bij bijvoorbeeld Alternate te laten doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn pc voornamelijk gebruiken om mee te gamen. Ik ben dan ook op zoek naar een pc die de recente games gewoon erg goed kan draaien. Denk hierbij aan titels zoals Witcher 3 en bijvoorbeeld GTA V. Daarnaast zal ik de pc ook gebruiken voor school en om gewoon te internetten
[Wat mag het systeem gaan kosten?
De max (exclusief assemblage) is voor mij ongeveer 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een goede muis, toetsenboord en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en ben tot het volgende lijstje gekomen. Ik hoor het graag wanneer er wat te verbeteren valt, zowel qua prijs al qua performance. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik met het moederboord, de voeding, de cpu koeling en de kast maar wat heb gedaan. Ik vraag me ook af of het allemaal wel gaat passen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,60 | € 178,60 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,51 | € 64,51 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 White Led | € 64,80 | € 64,80 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,51 | € 50,51 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 13,42 | € 13,42 |
| 1 | Cooler Master B600 ver.2 | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 978,59 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bovenstaand is natuurlijk het belangrijkste. Het zou wel prettig zijn als de boel niet al te veel herrie maakt of heet wordt.
Ga je overklokken?
Denk het niet, heb ook gelezen dat het voor gaming niet zo veel uithaald.
Hartstikke bedankt voor de hulp!