Beste tweakers,
Wil voor het eerst een gaming pc gaan bouwen. Heb al redelijk veel research gedaan, maar ken helaas niet echt mensen die feedback kunnen geven. Ik zou dan ook graag feedback krijgen of dit systeem een beetje goed is afgesteld op elkaar en of dingen uberhaupt samenwerken. Ik verzuip soms een beetje in alle dingen waar je rekening mee moet houden, bijvoorbeeld het moederbord.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornaamste functie zal zijn gamen. Mijn laptop nu kan uberhaupt witcher 2/3 niet spelen. Die wil ik dus nu graag wel kunnen spelen. Daarnaast zijn 5.1 sound en een beetje recordingmogelijkheid ook fijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum bedrag is toch echt 1200,- Minder is altijd fijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen randapparatuur nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hiervoor o.a. de site logicalincrements gebruikt en vervolgens nog gekeken of deze onderdelen inderdaad wel bij elkaar passen etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil ik geen amd, heb hier slechte ervaringen mee gehad. Verder maakt het me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en energieverbruik maken met niet uit. Stilte is voor mij ook niet zo super belangrijk. Het liefst wil ik een systeem dat toch een paar jaar mee kan, en de meeste games kan maxen op 1080p.
Ga je overklokken?
Overklokken wil ik alleen gaan doen als het over een paar jaar nodig zou zijn.
Bedankt voor het lezen en alvast bedankt
Wil voor het eerst een gaming pc gaan bouwen. Heb al redelijk veel research gedaan, maar ken helaas niet echt mensen die feedback kunnen geven. Ik zou dan ook graag feedback krijgen of dit systeem een beetje goed is afgesteld op elkaar en of dingen uberhaupt samenwerken. Ik verzuip soms een beetje in alle dingen waar je rekening mee moet houden, bijvoorbeeld het moederbord.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornaamste functie zal zijn gamen. Mijn laptop nu kan uberhaupt witcher 2/3 niet spelen. Die wil ik dus nu graag wel kunnen spelen. Daarnaast zijn 5.1 sound en een beetje recordingmogelijkheid ook fijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum bedrag is toch echt 1200,- Minder is altijd fijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen randapparatuur nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hiervoor o.a. de site logicalincrements gebruikt en vervolgens nog gekeken of deze onderdelen inderdaad wel bij elkaar passen etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil ik geen amd, heb hier slechte ervaringen mee gehad. Verder maakt het me niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en energieverbruik maken met niet uit. Stilte is voor mij ook niet zo super belangrijk. Het liefst wil ik een systeem dat toch een paar jaar mee kan, en de meeste games kan maxen op 1080p.
Ga je overklokken?
Overklokken wil ik alleen gaan doen als het over een paar jaar nodig zou zijn.
Bedankt voor het lezen en alvast bedankt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,50 | € 237,50 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-UD5H | € 156,01 | € 156,01 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 Gaming 100ME | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Phanteks Enthoo Pro Window Zwart | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Raijintek EREBOSS | € 37,99 | € 37,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport XT BLS2C4G3D169DS3CEU | € 55,10 | € 55,10 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.149,- | |