Toon posts:

Compu hangt anytime

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leuk nieuwe compu, maar hij hangt all-the-time. Al 5x geformatteerd, Win98, Win98SE WinME en nu weer Win98SE (eng). Oftewel alles geprobeerd. De eerste paar dagen loopt'ie lekker, daarna is het mis. Kan nu na 1 week (!)niet meer branden (na ong. 50% testen hangt'ie, ColinMcRae is al moe na 3 rondjes rijden etc.
Als iemand mij hiermee kan helpen? Graag!

Even ter info:
KT7A, Athlon 950, GF 32Mb, Kingston 256MB, Plextor PX-W1610TA etc.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

VIA 4-in-1 drivers instaleren.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
OK txs, ik weet dat er enkele VIA drivers geinstalleerd zijn, maar welke?

Waar vind ik deze?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik je bedanken, I'm burning rubber again!!

Verwijderd

Toch wel vaagjes, die manier waarop noobz komen binnenvallen :P

En nee ik heb nix tegen noobz, helemaal niet, maar toch, direct beginnen met zo'n vraag :P

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Ach ja. Dat hou je toch, het is standaardfout #1 met de populariteit van ViA chipsets tegenwoordig. Het zou echt in de manual met grote letters moeten staan 'download de laatste 4-in-1 van ViA en installeer het direct na Windows' of zoiets.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Haha, tja daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Maareuh ff tussendoor, ik ben dus zo iemand die nergens de originele drivers van gebruikt (die op de cd staan dus) maar levert de moederbordfabrikant dan niet standaard die via drivers bij hun plankje? Zo niet, moeten ze er dan niet ff over denken om dat gewoon standaard ff bij de install te vragen ofzo?
Pagina: 1