Ik zoek een?
Monitor die ik aan kan sluiten op mijn Macbook Pro
Wat is je budget?
Ommenabij 200 piek
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Werkruimte uit te bereiden naar een tweede scherm.
Wat heb je zelf al gevonden?
Genoeg, maar weet niet wat juist is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Het is belangrijk dat het scherm goed past bij de Macbook Pro zelf. Dat ik niet veel verschil in kwaliteit heb, en dat de resolutie ook hetzelfde is. Ik heb een nieuwe Macbook Pro (vorige maand gekocht, nieuwste versie) van 15". Ik heb bij mijn vorige werkgever een Macbook Pro 17" gehad, met een monitor erbij die hoger was qua resolutie dan mijn Macbook zelf. Hierdoor kon je niet altijd eenvoudig van het ene naar het andere scherm (aan de boven/onderkant van het scherm), omdat het niet aansloot.
Ik zoek dus een scherm die qua resolutie goed past bij mijn Macbook Pro 15", die een niet te duur prijskaartje heeft, en optimaal werkt.
Alvast bedankt voor de suggesties!
Monitor die ik aan kan sluiten op mijn Macbook Pro
Wat is je budget?
Ommenabij 200 piek
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Werkruimte uit te bereiden naar een tweede scherm.
Wat heb je zelf al gevonden?
Genoeg, maar weet niet wat juist is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Het is belangrijk dat het scherm goed past bij de Macbook Pro zelf. Dat ik niet veel verschil in kwaliteit heb, en dat de resolutie ook hetzelfde is. Ik heb een nieuwe Macbook Pro (vorige maand gekocht, nieuwste versie) van 15". Ik heb bij mijn vorige werkgever een Macbook Pro 17" gehad, met een monitor erbij die hoger was qua resolutie dan mijn Macbook zelf. Hierdoor kon je niet altijd eenvoudig van het ene naar het andere scherm (aan de boven/onderkant van het scherm), omdat het niet aansloot.
Ik zoek dus een scherm die qua resolutie goed past bij mijn Macbook Pro 15", die een niet te duur prijskaartje heeft, en optimaal werkt.
Alvast bedankt voor de suggesties!