Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een vraag! Ik word al een tijdje gebeld door een anonieme beller en ik zou graag eens achterhalen wie dit is. Zijn er tegenwoordig apps of trucjes waarmee ik dit kan achterhalen?
Mijn provider is KPN. Mijn volgende stap is dan ook om hun te bellen maar ik vroeg mij af of ik niet zelf er iets aan kan doen?

Hoor graag of iemand een idee heeft!

Met vriendelijke groet,

Daanie123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Daanie123,

Ik dacht maar ben niet zeker dat dit haalbaar is? Maar kan je provider je niet verder opweg helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee dat kan je niet. De informatie over de beller wordt niet aan je telefoon verstrekt en heb je dus niet.
Alleen de provider heeft die informatie, en die geven ze niet. De helpdesk medewerkers hebben sowieso ook geen toegang tot die data, dus die kunnen je niet helpen ook al zouden ze het willen. Misschien dat ze wel een hogere kunnen inschakelen om daar wat mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Heb je al eens opgenomen? Voor hetzelfde geld is het een callcenter waarbij de computer daarvan automatisch belt.
Als het een zwijger is, kun je de tijdstippen noteren en beklach doen bij de provider. Deze zal eventueel de beller een waarschuwing geven en bij herhaling mogelijk de gegevens aan je verstrekken voor een verdere procedure.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 09:10
Datum/tijdstip noteren van de belletjes (verzamel er minimaal een stuk of vijf). KPN zal de telco inlichten waar de beller bij hoort (als ze dat niet zelf zijn) en deze zal de beller moeten inlichten over de klacht. Houdt het vervolgens niet op dan mag de telco van de beller de gegevens verstrekken aan jouw telco (KPN).

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Schopje naar TPL, dit is niet specifiek voor een iPhone :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-09 19:32

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Pagina: 1