Beste tweakers,
op mijn laptop gamen is niet leuk dus ik zou graag een nieuwe pc willen. Ik heb alleen deze keer besloten om voor een vaste pc te gaan en ik wil graag jullie mening
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk op gamen. De games die ik speel zijn Gta V, The Witcher 3, Smite, en ik ben van plan om vele titels toe te voegen later dit jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb rond de 850 euro beschikbaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat ik een laptop heb moet ik alle randapparatuur nog kopen.
ik ben onderdelen die wil kopen en de rest weet ik nog niet
1 MSI B85-G43 Gaming, Moederbord
2 MSI GTX 960 2GD5T OC
3 Intel Core i5-4460 - Boxed
4 werkgeheugen vind moeilijk om uit te kiezen
5 behuizing Corsair Carbide Series® SPEC-02 Red LED,
en kunnen jullie me tips over deze samenstelling en welke HDD,RAM,VOEDING en alle andere die hier boven niet heb gezet en wat ik beter kan kopen van dit budget
alvast bedankt*knip* overload aan smileys
op mijn laptop gamen is niet leuk dus ik zou graag een nieuwe pc willen. Ik heb alleen deze keer besloten om voor een vaste pc te gaan en ik wil graag jullie mening
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er voornamelijk op gamen. De games die ik speel zijn Gta V, The Witcher 3, Smite, en ik ben van plan om vele titels toe te voegen later dit jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb rond de 850 euro beschikbaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Omdat ik een laptop heb moet ik alle randapparatuur nog kopen.
ik ben onderdelen die wil kopen en de rest weet ik nog niet
1 MSI B85-G43 Gaming, Moederbord
2 MSI GTX 960 2GD5T OC
3 Intel Core i5-4460 - Boxed
4 werkgeheugen vind moeilijk om uit te kiezen
5 behuizing Corsair Carbide Series® SPEC-02 Red LED,
en kunnen jullie me tips over deze samenstelling en welke HDD,RAM,VOEDING en alle andere die hier boven niet heb gezet en wat ik beter kan kopen van dit budget
alvast bedankt*knip* overload aan smileys
[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 24-06-2015 12:40 ]