zuinig simpel effectief alarmsysteem.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Ik ben op zoek naar een simpel effectief alarmsysteem voor thuis. Het alarmsysteem hoeft niet bedient te kunnen worden via netwerk of smartphone.

Het moet wel een beetje serieus zijn. Ik heb het idee dat veel goedkope alarmsystemen, een beetje een inbreker niet echt afschrikt.

Wat ik verder belangenrijk vind is dat ik geen abonnement wil bij een beveiligingsbedrijf. En dat het zuinig is (verbruik kan ik bijna nergens vinden, maar elke 10 watt is toch weer 20 euro per jaar). En een alarmsysteem dat met een centrale zou (kunnen) communiceren heeft mijn voorkeur.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
1W op jaarbasis 24/7 is geen 10 euro maar nog geen 2 euro. 10W is dus 20 euro, geen 100.

Alarmsystemen die aangesloten worden op een centrale meldkamer ben je altijd abonnements geld voor kwijt. Dit varieert van 9 euro tot 50 euro per maand, afhankelijk van de meldkamer en welke diensten je afneemt.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
10 watt, 100 euro per jaar is wel erg ruim genomen

10*24*365=87600 Wh --> 87,6 kWh á 0,25 euro komt dan op €21,90

Ik heb een tijdje een Elro systeem gehad in mijn huis en beviel eigenlijk best goed. Ik woonde niet in een huis wat echt beveiliging nodig had aangezien de inbrekers wel een duurder huis opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
De meeste beveiligingsbedrijven verkopen ook alarmsystemen zonder abonnement hoor. Als je het echt professioneel wilt aanpakken (dus met certificaat oid, voor korting op verzekering) is dat je enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
@redfoxert pardon aangepast.

Dat het systeem niet daadwerkelijk aangesloten is op een centrale hoeft de desbetreffende inbreker niet te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardtarget
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 16:56
Smanos G310 nu in de aanbieding bij Wehkamp, heb je er meteen een wekkerradio bij
of de Smanos x500

Beide op astand te bedienen met je GSM

Ik zit ook nog in dubio tussen die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
hardtarget schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:54:
Smanos G310 nu in de aanbieding bij Wehkamp, heb je er meteen een wekkerradio bij
of de Smanos x500

Beide op astand te bedienen met je GSM

Ik zit ook nog in dubio tussen die 2
En is het ondetussen al iets geworden met Smanos? Ik vroeg me namelijk af hoe het bevalt. En of je ook andere IP cameras kunt gebruiken samen met Smanos, of enkel hun IP6 camera. ;)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder68
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:24
Just my 2 cents: check Cocoon eens; is een indiegogo project. Ziet er veelbelovend uit. Gewoon 1 apparaatje in één ruimte zonder apparte sensoren in andere ruimtes. Wel via smartphone te bedienen, al wil je dit niet speciaal begrijp ik.

Wat mij aansprak is de simpelheid ervan en de afwezigheid van sensoren door je hele huis.

https://www.indiegogo.com...ty-from-one-device#/story

Ik heb hem gebacked en hoop hem eind dit jaar te ontvangen.

Groet,
Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardtarget
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 16:56
philipperosier schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 07:56:
[...]

En is het ondetussen al iets geworden met Smanos? Ik vroeg me namelijk af hoe het bevalt. En of je ook andere IP cameras kunt gebruiken samen met Smanos, of enkel hun IP6 camera. ;)
Ben voor de X500 gegaan.
Hoe het met IP camera's zit zou ik niet weten.

Het alarm bevalt wel goed, is makkelijk te bedienen, energiezuinig verbruikt ong 2 watt.

Tot nu toe ook nog geen vals alarm gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 15:29
hardtarget schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:30:
[...]

Ben voor de X500 gegaan.
Hoe het met IP camera's zit zou ik niet weten.

Het alarm bevalt wel goed, is makkelijk te bedienen, energiezuinig verbruikt ong 2 watt.

Tot nu toe ook nog geen vals alarm gehad
Ik was ook voor de x500 aan het kijken! Echter de andere modellen zijn wat goedkoper, maar wat zou een reden zijn voor de x500? Al die accesoires gaan op alle modellen volgens mij he?

x300 heeft dan weer geen leuk scherm. Maar ik wil toch de centrale zowat inmetselen ergens. Bij binnenkomst alarm uitzetten met de remote key pad. GSM+WIFI+PTSN of een combo hebben zo ook zowat allemaal....

Beetje onoverzichtelijk ingedeeld op hun site....?!
ps: heb jij er een prepaid sim in?

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Verwijderd

Alle accessoires van Smanos werken met al hun alarmsystemen.

Kijk voor de verschillende modellen op *knip*

Als je vragen hebt beantwoorden wij die graag ;-)

[ Voor 14% gewijzigd door ThinkPad op 28-08-2015 11:46 . Reden: Spam ]

Pagina: 1