Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil een moederbord dat overclocken toestaat + SLI/Crossfire.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal 170
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Z97
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb onlangs een tweedehands pc gekocht voor een leuke prijs. Maar op een gegeven moment kwam ik de NZXT S340 case tegen en aangezien deze bijna uitverkocht was gelijk maar gekohct.
Nou heb ik op dit moment een Z87 A mobo met een lelijk bruin kleuren schema en zou ik graag willen upgraden naar een passender mobo. (ja echt puur voor de looks).
Alleen het problem is, ik kan niet kiezen.
Dit is op het moment mijn setup:
Nou wil ik upgraden naar een Fury X, GTX 970, 980Ti. (TRIX versie)
Maar kwa looks kan ik niet kiezen tussen de volgende moederborden. (waterkoeling zit er bij ja, dat weet ik)
Wat vinden jullie van de kleuren combo van het ROG bord icm de kast (en prijs)? Ik weet dat er ook een Gigabyte alternatief is (gaming 5) maar die schijnt wat korter te zijn wat de looks niet ten goede gaat komen. Mochten jullie nog alternatieven weten wat goed zou passen, dan hoor ik dat graag.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik wil een moederbord dat overclocken toestaat + SLI/Crossfire.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximaal 170
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Z97
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb onlangs een tweedehands pc gekocht voor een leuke prijs. Maar op een gegeven moment kwam ik de NZXT S340 case tegen en aangezien deze bijna uitverkocht was gelijk maar gekohct.
Nou heb ik op dit moment een Z87 A mobo met een lelijk bruin kleuren schema en zou ik graag willen upgraden naar een passender mobo. (ja echt puur voor de looks).
Alleen het problem is, ik kan niet kiezen.
Dit is op het moment mijn setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 239,50 | € 239,50 |
| 1 | Asus Z87-A | € 106,41 | € 106,41 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 750 G2 | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | PNY Optima 480GB | € 169,- | € 169,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,77 | |
Nou wil ik upgraden naar een Fury X, GTX 970, 980Ti. (TRIX versie)
Maar kwa looks kan ik niet kiezen tussen de volgende moederborden. (waterkoeling zit er bij ja, dat weet ik)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 143,95 | € 143,95 |
| 1 | MSI Z97S SLI Krait Edition | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Cooler Master Nepton 240M | € 92,95 | € 92,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 511,80 | |
Wat vinden jullie van de kleuren combo van het ROG bord icm de kast (en prijs)? Ik weet dat er ook een Gigabyte alternatief is (gaming 5) maar die schijnt wat korter te zijn wat de looks niet ten goede gaat komen. Mochten jullie nog alternatieven weten wat goed zou passen, dan hoor ik dat graag.
https://www.youtube.com/@droommotor