Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterlijk545
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-11-2020
Heb de maxell usb 2.0 flash drive venture aangeschaft, ik wil er graag beveiliging op zodat mijn bestanden veilig zijn. Dit gaat door middel van lockAPv2.28. Ik heb een wachtwoord ingesteld en die pakt hij ook. Echter als ik opnieuw de usb erin stop wordt er niet om een wachtwoord gevraagd en kan ik gewoon bij alle bestanden. Er zit een engelse handleiding bij die ik gevolgd heb, niet dat mijn engels goed is maar denk ik hem goed volbracht heb. Ik kan zelf geen Nederlands handleiding vinden, al zou die mij misschien ietsje kunnen helpen.
Ik zou graag willen weten of er mensen ervaring hebben met het beveiligen van de betreffende usb sticks.

( als het onjuist geplaatst is, sorry daarvoor )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:50
En dat is een probleem waarom? Zou goed kunnen dat lockAPv2.28 het wachtwoord onthoud. Kijk is wat er gebeurt als je jezelf uitlogt en opnieuw inlogt. Of even naar een ander account wisselt. Kun je dan nog steeds bij het de bestanden?
Of in het verlengde daarvan, probeer hem is in een andere machine te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterlijk545
Bij opnieuw inloggen wanneer de usb eruit is geweest hoef ik geen wachtwoord in te voeren, via een ander account kan ik nog steeds bij de bestanden.

Andere machine kan ik nog proberen, maar op een normale laptop zou het toch ook moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Is het niet: klik, op slot / klik, toegankelijk.
Dat betekend dat je dus in de software actief de boel op slot moet zetten, en niet openen een usb verwijderen, dan staat de deur nog open. (Ik ken de software verder niet, dus misschien is het totale onzin)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterlijk545
Nee, dit is helaas niet het geval.

Als ik code erop zet, vervolgens usb verwijder en opnieuw plaats. Kan ik direct weer bij de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterlijk545
Andere tips?
Pagina: 1