Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
Zoals te zien is ben ik hier nieuw, maar ik wilde toch mijn projectje met jullie delen! Ik kon niet zo snel vinden of ik hem zomaar mocht plaatsen, kon alleen vinden dat als het een CiP was je die eerst moest aanvragen. Maar een ´af´ verhaal kon ik niets over vinden. Alvast excuses als ik het niet volgens de regels doe!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 16:41

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Ziet er gaaf uit! Power LED hoeft niet verplaatst te worden, dit kun je oplossen met een transparant buisje kunstof welke het licht naar de originele plek van de powerLED brengt. Als je de kant van de originele powerled licht opschuurt is het hele knopje gelijkmatig verlicht

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Erg gaaf gedaan. Ik vraag me af of die ventilatoren echt nodig zijn, dat ding waar hij uitkomt lijkt me ook niet actief gekoeld te worden.

Voor wat betreft die cardridge is een USBinterface erop maken denk ik het makkelijkste en nuttigste wat je kunt doen, dan kun je er vanalles inprikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de complimenten!
Ik heb op het moment inderdaad een plastic buisje tussen het ledje en het raampje gemaakt maar het is nog steeds echt heel zwak. Opschuren is inderdaad een goed idee, ik zal het eens proberen! En anders moet ik mijn desoldeer-skills maar eens oppoetsen.

En voor de ventilatoren, ik weet het ook nog niet zeker. Het warmst dat hij tot nu toe is geworden is 60 graden op de cpu onder volle belasting. Niet echt een ramp dus. Toen ik de X7 uitzocht waren er alleen een hoop klachten over de passieve koeling die niet voldoende was. Er zijn hele threads te vinden over oplossingen van extra heatsinks tot padding. Ik geloof dat ik versie 1.1 kreeg want mijne had dus al een flink stuk thermal padding aan de onderkant, die ik meegenomen heb naar de N64.

Enige probleem dat ik nog heb met USB in de cartridge is dat het moederbordje recht onder de cartridge slot zit, dus ik weet niet zo goed of ik genoeg ruimte over houd. Maar zoals gezegd, dat wordt versie 2!