Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
je zegt het zelf al: het is voor een servertje. heb je toch niet het nieuwste van het nieuwste nodig?
ik bewaar mijn oude pc's altijd, wvoor de meeste dingen heb je geen "snelle" nodig.
mijn server is een p pro
mijn zusje heeft mijn p2
en ik heb hier nog een 486 staan waar ik nog een doel voor moet vinden
mijn server is een p pro
mijn zusje heeft mijn p2
en ik heb hier nog een 486 staan waar ik nog een doel voor moet vinden
idd, je hebt er niet het nieuwste van het nieuwste nodig maar tis toch wel raar als je erover nadenkt dat je een oudere/ slomere pc koopt dan je nu hebt staan.Op maandag 18 juni 2001 00:46 schreef thefirstikke het volgende:
je zegt het zelf al: het is voor een servertje. heb je toch niet het nieuwste van het nieuwste nodig?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
tja als het voor een simpel servertje is ga je natuurlijk geen Athlon 1 Ghz kopen
Verwijderd
Herinner je bit freak nog?Op maandag 18 juni 2001 00:49 schreef Metalium- het volgende:
tja als het voor een simpel servertje is ga je natuurlijk geen Athlon 1 Ghz kopen
Ik heb er niet 1 gekocht, maar had nog wat spul liggen en heb later een P1 gekregen en toen had ik genoeg shit om een fatsoenlijke server te maken (nou ja fatsoenlijk
). Hij doet z'n werk...
Bitfreak koopt alleen wel nieuwere pc's.Op maandag 18 juni 2001 00:55 schreef insoft het volgende:
[..]
Herinner je bit freak nog?niet 1 maar 5 of zo.
je maakt me nieuwsgierigOp maandag 18 juni 2001 00:58 schreef Wannapuf het volgende:
[..]
Bitfreak koopt alleen wel nieuwere pc's.
gaat ie for een dns server een nieuwe athlon kopen ofzo?
die zou ie toch aan tweakers.net geven? is dat al gebeurt? Die gast is dus zelf al multi-multi miljonair als je hem zo hoort, z'n ouders zullen wel nog veeeel rijker zijn.
Goh. Ik zocht net nog een servertje voor een laag prijsje. Misschien wil ie er eentje doneren
Peace is not simply the absence of war.
Jah ik heb naast de onderstaande 2 systemen nu een P166MMX gekregen met 32 Mb RAM 
Wheheh nah maak er wel een lekker servertje van...
Wheheh nah maak er wel een lekker servertje van...
Het is gewoon dat gebruiken wat noodzakelijk is. Als je ziet wat er in professionele omgevingen staat denk je ook Wat??? kunnen ze daar mee werken? Ja hoor, je kan een paar honderd gebruikers hangen aan een 500 MHz server. Daar gaat het niet om de processor, maar om de Raid 5 controller met 18 stuk 18 Gig schijven en 1 Gig aan cache geheugen. Zelfs de netwerk kaart is van groter belang dan de processor die zelden meer dan 30% wordt belast.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Heb ik ook last van ja, had eerst 850Mhz, daarna 1Ghz (nog steeds die 840 ook nog, dus 2 pc's) en daarna opeens een 466Mhz erbij, niet dat ik klaag hoor, meer is beter
The cyclographing developer
Slow-chat
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()