Hallo,
Ik heb op dit moment een iphone 4s toestel en ik ben al toe aan een nieuwe smarphone want ik ben het formaat en de telefoon al helemaal zat, het is tijd voor iets nieuws
Ik zoek een?
Ik zoek een mobiele telefoon met een 5'' - 5,5'' beeldscherm , om fotos te maken, videos. en genoeg geheugen, voor mij is 16GB te weinig.
Wat is je budget?
€400-€750 , het is een toesel die ik wel voor 2-3 jaar wil kunnen gebruiken en het maakt me niet uit om een groot bedrag te besteden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een telefoon met
- 5'' - 5,5'' beeldscherm (phablet(
- een camera met 16-20 mpx. en de mogelijkheid hebben om op 1080p te kunnen filmen.
- batterij wat lang meegaat en meer dan 4-5 de beeldscherm aan kan hebben
- intern geheugen 32/64gb of de mogelijkheid hebben om een microSD-kaart te gebruiken
- 2-3GB ram
- vloeiend.
Ik wil geen Lumia, Blackberry.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb dit al gevonden:
- LG G4
- Samsung Galaxy Note 4
- Xperia Z3 / Z3+
- iPhone 6
- Nexus 6
mijn voorkeur zou gaan naar een iPhone 6 maar ik ben ook nieuwsgierig om Android te gebruiken
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke opties van de 4 toestellen die ik hier net heb genoemd vinden jullie het best?
Ik heb op dit moment een iphone 4s toestel en ik ben al toe aan een nieuwe smarphone want ik ben het formaat en de telefoon al helemaal zat, het is tijd voor iets nieuws
Ik zoek een?
Ik zoek een mobiele telefoon met een 5'' - 5,5'' beeldscherm , om fotos te maken, videos. en genoeg geheugen, voor mij is 16GB te weinig.
Wat is je budget?
€400-€750 , het is een toesel die ik wel voor 2-3 jaar wil kunnen gebruiken en het maakt me niet uit om een groot bedrag te besteden.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een telefoon met
- 5'' - 5,5'' beeldscherm (phablet(
- een camera met 16-20 mpx. en de mogelijkheid hebben om op 1080p te kunnen filmen.
- batterij wat lang meegaat en meer dan 4-5 de beeldscherm aan kan hebben
- intern geheugen 32/64gb of de mogelijkheid hebben om een microSD-kaart te gebruiken
- 2-3GB ram
- vloeiend.
Ik wil geen Lumia, Blackberry.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb dit al gevonden:
- LG G4
- Samsung Galaxy Note 4
- Xperia Z3 / Z3+
- iPhone 6
- Nexus 6
mijn voorkeur zou gaan naar een iPhone 6 maar ik ben ook nieuwsgierig om Android te gebruiken
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke opties van de 4 toestellen die ik hier net heb genoemd vinden jullie het best?