Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ondanks dat ik zelf advies geef, ben ik niet zo thuis op het gebied van schermen. Ik weet er wel wat van af, maar de meesten van jullie weten er meer van af. Bij deze dus jullie hulp gevraagd
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuw scherm, en een of twee Nvidia videokaarten. Waarom Nvidia?? Ik wil graag terug naar Nvidia. Waarom weet ik zelf niet helemaal, ik voel me er beter bij dan bij AMD. Ook zijn ze een stuk sneller met driver updates voor nieuwe spellen, helaas voor AMD.
Wat is je budget?
Ik heb een budget van ongeveer 1200 euro. Dit kan gerekt worden tot 1300 euro. Mocht er een fijne/grote upgrade zijn kan ik maximaal tot 1400 euro gaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou heel graag terug naar Nvidia willen. Ik ben ook wel fan van de Dell Ultrasharp schermen
.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wellicht weten sommigen wel wat voor pc ik heb (heb het al genoeg gepost
) Toch hierbij de specs:
Ik zou graag Sli willen, simpelweg omdat het er stoer uit ziet imo
. Ik heb naar de volgende producten gekeken die mij wel een goede keus lijken:
pricewatch: Dell Ultrasharp U2515H Zwart
En dan als gpu:
2x pricewatch: Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD
of 1 keer pricewatch: Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD
Ik heb al een paar benchmarks gekeken, en 2x 970 is simpelweg de snelste, alleen het geheugen lijkt mij voor de komende 2 jaar net niet genoeg, wat bij de 980Ti beter in mekaar zit.
Wat wil ik ermee bereiken
Het scherm moet bij ongeveer een jaar of 5 mee gaan. Ik heb nu een 720p tv, die ben ik beu
.
Op het gebied van gpu's wil ik graag een flinke vooruitgang t.o.v. mijn huidige R9 290. Stroomverbruik maak ik me niet druk om, en kan me dus niks schelen. Ik zou graag hoge (70-80+ ivm fps dalen) fps halen in de volgende games:
- Battlefield 4 (alles op ultra, incl. MSAA)
- CS:GO (niet heel zwaar)
- Euro Truck Simulator 2 (ook niet heel zwaar)
- Grid Autosport (gemiddeld, zal ook lukken met een enkele 970)
De toekomstige spellen:
- Geen idee
. Wat ik leuk vind wil ik graag op het hoogste kunnen spelen
.
Ik wil er op het gebied van gpu's minimaal 2 jaar mee doen door de investering. Nu weet ik al wat jullie zeggen: "Je kan beter nu een enkele 970 kopen, en over een jaar een andere nieuwe gpu". Dit wil ik niet, ik heb nu het geld er voor, en wil dat ook nu uitgeven
. (daarom heb ik een hekel aan abonnementen...)
Oftewel:
Scherm:
EDIT:
Indien de 980Ti een goede keus is, zal deze besteld worden zodra deze leverbaar is.
Ik dank jullie zeer voor de hulp
Ondanks dat ik zelf advies geef, ben ik niet zo thuis op het gebied van schermen. Ik weet er wel wat van af, maar de meesten van jullie weten er meer van af. Bij deze dus jullie hulp gevraagd
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuw scherm, en een of twee Nvidia videokaarten. Waarom Nvidia?? Ik wil graag terug naar Nvidia. Waarom weet ik zelf niet helemaal, ik voel me er beter bij dan bij AMD. Ook zijn ze een stuk sneller met driver updates voor nieuwe spellen, helaas voor AMD.
Wat is je budget?
Ik heb een budget van ongeveer 1200 euro. Dit kan gerekt worden tot 1300 euro. Mocht er een fijne/grote upgrade zijn kan ik maximaal tot 1400 euro gaan.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou heel graag terug naar Nvidia willen. Ik ben ook wel fan van de Dell Ultrasharp schermen
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wellicht weten sommigen wel wat voor pc ik heb (heb het al genoeg gepost
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,50 | € 237,50 |
1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 292,- | € 292,- |
1 | WD Green WD20EZRX | € 78,- | € 78,- |
1 | Corsair Vengeance C70 (Gunmetal Black) | € 113,- | € 113,- |
1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1339DS1S00 | € 0,- | € 0,- |
1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 76,95 | € 76,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.097,34 |
Ik zou graag Sli willen, simpelweg omdat het er stoer uit ziet imo
En dan als gpu:
Ik heb al een paar benchmarks gekeken, en 2x 970 is simpelweg de snelste, alleen het geheugen lijkt mij voor de komende 2 jaar net niet genoeg, wat bij de 980Ti beter in mekaar zit.
Wat wil ik ermee bereiken
Het scherm moet bij ongeveer een jaar of 5 mee gaan. Ik heb nu een 720p tv, die ben ik beu
Op het gebied van gpu's wil ik graag een flinke vooruitgang t.o.v. mijn huidige R9 290. Stroomverbruik maak ik me niet druk om, en kan me dus niks schelen. Ik zou graag hoge (70-80+ ivm fps dalen) fps halen in de volgende games:
- Battlefield 4 (alles op ultra, incl. MSAA)
- CS:GO (niet heel zwaar)
- Euro Truck Simulator 2 (ook niet heel zwaar)
- Grid Autosport (gemiddeld, zal ook lukken met een enkele 970)
De toekomstige spellen:
- Geen idee
Ik wil er op het gebied van gpu's minimaal 2 jaar mee doen door de investering. Nu weet ik al wat jullie zeggen: "Je kan beter nu een enkele 970 kopen, en over een jaar een andere nieuwe gpu". Dit wil ik niet, ik heb nu het geld er voor, en wil dat ook nu uitgeven
Oftewel:
Scherm:
EDIT:
Indien de 980Ti een goede keus is, zal deze besteld worden zodra deze leverbaar is.
Ik dank jullie zeer voor de hulp
Lord-The-Gamer (L-T-G)