Toon posts:

Hulp bij Keuze tussen 65hu8500 of 65pus9809

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een nieuwe 65'' televisie. Eigenlijk had ik mijn zinnen gezet op de 65hu8500 en ben ik aan het wachten tot het restant van de voorraad bij samsung voor een lagere prijs wordt aangeboden dan op dit moment (heb een vriend met een winkel die me verteld heeft dat dit naar alle waarschijnlijkheid gaat gebeuren). Vandaag heb ik echter een aanbieding gehad van de Philips 65pus9809 voor ca. €1900 (van diezelfde vriend). Ondanks dat dit me een zeer goede prijs lijkt heb ik zo mijn bedenkingen bij het merk aangezien ik van vele gebruikers hier lees dat ze er op achteruit zijn gegaan.

Beide toestellen maken gebruik van het local dimming systeem wat mij erg aansprak. Het grootste verschil zit hem in de keuze tussen ambilight of curved. Recensies zijn er over het philips toestel nauwelijks te vinden in tegenstelling tot de samsung televisie en daarom hoop ik uw hulp in te kunnen schakelen.

Wat ik vooral wil weten is:
- Is een van deze tv's duidelijk beter qua beeldkwaliteit?
- Is android tv een absolute meerwaarde?
- Zijn deze toestellen gelijkwaardig aan elkaar?

Uw reactie wordt zeer gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:56
Philips moet je links laten liggen. Hun tv's stellen de laatste jaren niet meer zo veel voor. De beeldkwaliteit meet zich niet met TVs van Sony, Samsung en Panasonic en de software is ook nog eens een drama. LG doet het qua software goed maar loopt redelijk ver achter qua beeldkwaliteit. Alleen hun OLED tv's zijn de moeite waard.

Wat is je budget trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Mijn budget ligt tussen de €2500 en €3000. De tip was om te wachten tot de samsung goedkoper werd maar door de erg lage prijs voor dit type philips in vergelijking met andere winkels ging ik toch twijfelen. Ik sta ook open voor andere merken en suggesties.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 17:25 ]