Toevoegen onbekend product aan wenslijst werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Invoke
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-11 12:43
Wanneer ik probeer een voor tweakers onbekend product toe te voegen aan een van mijn wenslijsten via de knop 'product toevoegen' word het nieuwe product niet toegevoegd aan mijn wenslijst, dit is zowel bij het klikken op 'wijzigingen opslaan' als het op enter drukken in het tekstveld voor het nieuwe product.

Ook geeft de tekst aan: "Voer een productnaam, id of ean/sku in en geef voor onbekende producten een categorie op." terwijl er geen invoerveld voor categorie is (bij het invullen van bv. "moederbord" word het eerste moederbord in de pricewatch ingevoerd met zijn eigen prijs ipv de ingevulde.)

Het is niet een kwestie van conflicten met bestaande producten want een naam als "ewirjwgjiioewfoewf" word ook niet opgeslagen.

Browser: Chrome 43.0.2357.130

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-11 22:19
Voer een productnaam, id of ean/sku in en geef voor onbekende producten een categorie op.
Het lukt mij ook niet onbekende producten toe te voegen. Zelfs niet met de namen van categoriën.
Dit probleem lijkt in ieder geval niet aan de browser te liggen, zowel in Chrome als in Edge lukt het niet.

Ook in een ouder topic van 2012 schijnt het al voor te komen.
[BUG] Producten niet in de pricewatch - wenslijst

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Voor zover ik weet kan je non-pricewatch producten alleen toevoegen aan een inventaris, niet aan een wenslijst. Ik denk dus dat alleen de tekst verkeerd is.

Intentionally left blank

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-11 22:19
Ik kan mij vaag herinneren dat het ooit gelukt was om onbekende producten toe te voegen, maar niet meer of dat nou de wenslijst of inventaris was ... het werkt inderdaad alleen voor de inventaris.

Kunnen jullie aub een ticket aanmaken om deze feature ook in de wenslijst te laten werken, of anders de tekst beschrijving aan te passen?

De wenslijst en inventaris lijken erg op elkaar, waardoor het mijns inziens een beetje raar is dat het in de ene wel werkt maar de andere niet :S