Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe GPU. Mijn eerdere GPU's waren/zijn een GTX285 voor gamen en nu een GT640(Passive) omdat ik niet meer game. Nu is mijn opleiding afgerond en zou ik het leuk vinden om weer een game te gaan spelen. Mogelijke games zijn:
Battlefield 4 of Hardline
Call of Duty...
Company of Heroes 2
Ik zal daar geen held meer in zijn maar wil wel lekker kunnen gamen zonder last te hebben van FPS drops of alle instellingen heel laag moeten zetten.
Wat is je budget?
Dit is ongeveer 200 euro. De vorige keer met de 285 heb ik 350 uitgegeven en een paar jaar later vang je er nog maar 30€ voor en is je kaart eigenlijk afgeschreven. 200€ moet voldoende zijn. Is de kaart volgend jaar net niet meer dan zou ik hem graag nog voor een redelijke prijs willen verkopen om voor een paar tientjes meer een upgrade te kopen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb tot nu toe goede ervaringen met Nvidia en stiekem gaat mijn voorkeur hier ook naar uit. Uiteraard zijn alternatieven welkom.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem waar het allemaal in komt is het volgende
De CPu draait op 3,5 gHz en aan een beter airflow wordt gewerkt. Er komt ook nog een Fancontroller aan.
Wat ik zelf heb gevonden is het volgende:
De 970 zit uiteraard ver(!!!) boven budget. Ik weet niet of het de meerprijs waard is.
Zoals je kan zien heb ik twee schermen aan de pc. Echter game ik alleen op de ASUS.
Of is bijvoorbeeld een 680 2gb ook goed via de V&A?
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe GPU. Mijn eerdere GPU's waren/zijn een GTX285 voor gamen en nu een GT640(Passive) omdat ik niet meer game. Nu is mijn opleiding afgerond en zou ik het leuk vinden om weer een game te gaan spelen. Mogelijke games zijn:
Battlefield 4 of Hardline
Call of Duty...
Company of Heroes 2
Ik zal daar geen held meer in zijn maar wil wel lekker kunnen gamen zonder last te hebben van FPS drops of alle instellingen heel laag moeten zetten.
Wat is je budget?
Dit is ongeveer 200 euro. De vorige keer met de 285 heb ik 350 uitgegeven en een paar jaar later vang je er nog maar 30€ voor en is je kaart eigenlijk afgeschreven. 200€ moet voldoende zijn. Is de kaart volgend jaar net niet meer dan zou ik hem graag nog voor een redelijke prijs willen verkopen om voor een paar tientjes meer een upgrade te kopen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb tot nu toe goede ervaringen met Nvidia en stiekem gaat mijn voorkeur hier ook naar uit. Uiteraard zijn alternatieven welkom.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem waar het allemaal in komt is het volgende
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 920 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-EX58-UD4P | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus GT640-DCSL-2GD3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Black SATA 6Gb/s WD5000BPKX, 500GB | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Performance One P182 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus VW222U Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Syncmaster 940B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K3/6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung SH-S223Q | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Real Power M700 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Vertex 2 120GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 66,95 | € 66,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 146,90 | |
De CPu draait op 3,5 gHz en aan een beter airflow wordt gewerkt. Er komt ook nog een Fancontroller aan.
Wat ik zelf heb gevonden is het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 213,- | € 213,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 721,90 | |
De 970 zit uiteraard ver(!!!) boven budget. Ik weet niet of het de meerprijs waard is.
Zoals je kan zien heb ik twee schermen aan de pc. Echter game ik alleen op de ASUS.
Of is bijvoorbeeld een 680 2gb ook goed via de V&A?
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/