Voor een vriend van me, moest ik op een extreem budget een zo goed mogelijk presterende gamepc bouwen. Ik zou graag suggesties van jullie zien voor eventuele veranderingen, en anders jullie zegen voor dit systeem. Alvast bedankt 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal gebruikt gaan worden voor games, en gewoon wat te internetten. In eerste instantie zal het vooral League of Legends zijn, maar dat kan later nog meer worden. Wat meer de vraag is, is met dit budget, wat is dan de beste allround gaming pc die er gemaakt kan worden met upgradeability in mind
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC mag absoluut maximaal 550 euro gaan kosten, het originele budget was 500 euro, daar mag iets overheengegaan worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur gaat mee naar de nieuwe PC, puur en alleen de kast moet samengesteld worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het systeempje dat ik samengesteld heb:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, zelf heb ik een voorkeur voor Intel, maar als er met AMD een betere prestatie neergezet kan worden, dan dat liever.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het doel is om een zo goed mogelijk presterende PC te maken, met dit budget. Geluidsproductie is niet zo'n issue, en looks al helemaal niet.
Ga je overklokken?
Aangezien het systeem niet voor mij bedoeld is, zal er niet overklokt worden.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc zal gebruikt gaan worden voor games, en gewoon wat te internetten. In eerste instantie zal het vooral League of Legends zijn, maar dat kan later nog meer worden. Wat meer de vraag is, is met dit budget, wat is dan de beste allround gaming pc die er gemaakt kan worden met upgradeability in mind
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC mag absoluut maximaal 550 euro gaan kosten, het originele budget was 500 euro, daar mag iets overheengegaan worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur gaat mee naar de nieuwe PC, puur en alleen de kast moet samengesteld worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is het systeempje dat ik samengesteld heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 177,95 | € 177,95 |
1 | ASRock H81 Pro BTC | € 39,- | € 39,- |
1 | MSI R7 370 2GD5T OC | € 149,80 | € 149,80 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Zalman Z1 | € 27,60 | € 27,60 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,- | € 51,- |
1 | Seasonic ECO Series 430W | € 49,95 | € 49,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 547,25 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet per se, zelf heb ik een voorkeur voor Intel, maar als er met AMD een betere prestatie neergezet kan worden, dan dat liever.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het doel is om een zo goed mogelijk presterende PC te maken, met dit budget. Geluidsproductie is niet zo'n issue, en looks al helemaal niet.
Ga je overklokken?
Aangezien het systeem niet voor mij bedoeld is, zal er niet overklokt worden.
Alvast bedankt!
Share and Enjoy!