Toon posts:

Wat betekend dit :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij een vriend van me wil inloggen met UT dan krijg ik steeds de melding:

"Package "de" mis wrong version"

En ik heb het bij iedereen GVD !!!!!!

Nooit eerder gehad, ik heb namelijk wel een jaar met de vorige instal gedaan, maar heb hem net ververst. Ik heb de 4 bonus packs erop gezet en die 436 pach, maar het wil maar niet lukken :(

Iemand een idee hoe ik dat ga oplossen :? :? :?

Owja Weltruste allemaal voor wie er later is dan 1 uur ( morgen school ) ;) Dan zie ik het topic morgen wel weer.......

Verwijderd

gewoon ff uninstall, mappen weggooien, even goed je register uitpluizen voor sleutels en weer opnieuw installeren doet wonderen meestal

verder is het naar mijn weten niet echt een veel voorkomende foutmelding dus ik betwijvel dat iemand hier echt een concrete oplossing ervoor heeft

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 01:28 schreef BBQ-Man het volgende:
gewoon ff uninstall, mappen weggooien, even goed je register uitpluizen voor sleutels en weer opnieuw installeren doet wonderen meestal

verder is het naar mijn weten niet echt een veel voorkomende foutmelding dus ik betwijvel dat iemand hier echt een concrete oplossing ervoor heeft
Hmmmm opnieuw installen heb ik al gedaan maar nog niet alles in het register verwijderd enzo.

Ga ik ff proberen.

In iedergeval al bedankt ;)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:58
Heb je misschien een niet al te legale versie ofzo? Dacht ik zo... Ik heb een keer een verkeerde patch geinstalleerd en toen kreeg ik allemaal van die dll-error rotzooi...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

er zijn verschillende versies van die mutator verspreid

Wat helpt is ff je cache dir opzoeken.
In cache.ini ff opzoeken welk bestand (ze hebben vreemde bestandsnamen) 'de' is, en dan dat bestand verwijderen.

Bij het opnieuw bezoeken van die server zal hij het bestandje (de is geloof ik niet zo groot) opnieuw downloaden, en heb je de goede versie voor die server. Suc6 :*

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 14:58 schreef Nibbles het volgende:
er zijn verschillende versies van die mutator verspreid

Wat helpt is ff je cache dir opzoeken.
In cache.ini ff opzoeken welk bestand (ze hebben vreemde bestandsnamen) 'de' is, en dan dat bestand verwijderen.

Bij het opnieuw bezoeken van die server zal hij het bestandje (de is geloof ik niet zo groot) opnieuw downloaden, en heb je de goede versie voor die server. Suc6 :*
Heeeeeyy dat was het, het werkt hij ging het downen en toen deed ie het weer >:)

Manny Thx ;)
Pagina: 1