Amazon.de 20 euro korting zonder minimale bestelwaarde

Pagina: 1
Acties:
  • 13.488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:02
Bij Amazon.de kun je nu twee codes combineren en daardoor goedkoop spar abos afsluiten. Je zit niet aan iets vast zolang je het spar abo na het ontvangen van je eerste bestelling meteen annuleert. In principe is het hetzelfde als een normale aankoop. Deze codes werken alleen als je Prime hebt. Betalen kan alleen met creditcard.

Stap 1: Start je gratis Prime-testmaand bij Amazon (dit kan eenmalig per account!). Je ziet dit kopje rechtsboven. Als je voor de eerste maand is afgelopen opzegt, betaal je helemaal niks. Dit kan op je accountpagina.

Stap 2: Zoek een product met Spar Abo waar je interesse in hebt. In principe doet alles wat te maken heeft met boodschappen hieraan mee. De codes werken alleen op alles dat verkocht wordt door Amazon zelf.

Stap 3: Kies een Spar Abo en ga verder. Kies je betaalmethode en account.

Stap 4: Gebruik de codes 10SPARABO en SPARABO10, deze geven beide €10 korting en rond je bestelling af. Werkt alleen op je eerste Spar Abo. Dit kan een foutje zijn, dus een kans op annuleren is er wel.

Stap 5: Wacht of ze het gaan leveren. Nadat de eerste levering binnen is kun je het Spar Abo stopzetten in je account en zo zit je dus nergens meer aan vast. Vergeet ook niet om je Prime te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 11:22
Oke maar wat is een Spar Abo, welke producten zijn dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:59
Pistolebob schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:55:
Oke maar wat is een Spar Abo, welke producten zijn dit?
Voor voorbeelden, zie deze link :)

Link ziet er uit als een referral, maar is het niet!

[ Voor 10% gewijzigd door oohh op 23-06-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zit er aan te denken om wat koffie in te slaan. Heb toevallig nog een code in de mail zitten (vanaf 50 euro). Iemand enig idee of dat i.c.m. deze codes werkt (als in al geprobeerd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Ik heb zelf ook een 6 pack Dolce Gusto Cappuccino besteld. Normaal 25 euro, nu voor 5 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Ik krijg deze melding als ik een Spar abo kies:
Tut uns leid. Wir können Ihre Bestellung nicht an den ausgewählten Zielort liefern. Wählen Sie bitte eine alternative Adresse aus.

Hoe doen jullie dit?

Edit: lag aan het product (wijn), andere wijn werkte wel en wordt verzonden naar NL

[ Voor 17% gewijzigd door Pistolebob op 23-06-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Pistolebob schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:08:
Ik krijg deze melding als ik een Spar abo kies:
Tut uns leid. Wir können Ihre Bestellung nicht an den ausgewählten Zielort liefern. Wählen Sie bitte eine alternative Adresse aus.

Hoe doen jullie dit?
Je woont wel in Nederland? Sommige producten worden niet naar het buitenland verzonden, dan is het dus niet mogelijk om dat product te kopen.

Ik had zelf trouwens deze: Nestlé Cerealien Nesquik Knüsperfrühstück, voor 65 cent. Wist ook niet wat ik er anders van moest halen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door oohh op 23-06-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-07 15:02
ik heb inderdaad ook 2 keer 3 pak spaarabonnement op dolce gusto gedaan. 7 euro voor 6 doosjes is natuurlijk niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik wil Cappuccino combineren met Lungo, maar kan ze alleen los erin gooien via spar-abbo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Joosie200 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:21:
Ik wil Cappuccino combineren met Lungo, maar kan ze alleen los erin gooien via spar-abbo? :?
Dat gaat inderdaad niet. Worden dan 2 spar abo's. Misschien kun je 10 euro korting per abo gebruiken? Dan heb je toch hetzelfde resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
laredo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:21:
[...]

Dat gaat inderdaad niet. Worden dan 2 spar abo's. Misschien kun je 10 euro korting per abo gebruiken? Dan heb je toch hetzelfde resultaat?
Check.. 3x pack Cappuccino voor 2,85 euro + 3x pack Latte Machiatto Caramel voor 0,71 euro = 3,56 euro totaal voor een zelf samengestelde sixpack aan koffie Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/koffie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-06 09:01
Prima deal, grote doos luiers besteld, thx Laredo!
GCalendar reminder ingesteld om Prime en Spar-abo stop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:29
ES IST EIN PROBLEM AUFGETRETEN
Der eingegebene Gutscheincode kann für Ihren Einkauf nicht angewendet werden.

:(

Edit: Ook als ik Prime lid ben krijg ik deze melding :(

[ Voor 33% gewijzigd door williamvdh op 23-06-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 17:28
Ze schijnen wel €1 af te schrijven voor Prime, zie comments: https://nl.pepper.com/aan...estelwaarde-amazonde-8804

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Ja ter verificatie maar dat krijg je terug als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 14:29
Lijkt mij dat een "Spar" abo bedoeld is dat de leveringen vertraagd verstuurd worden.
M.a.w, je hebt een kopje 'Lieferintervall' waarmee je aangeeft wanneer het verstuurd kan worden (minimaal 1x per maand).
Dan werkt de Prime volgens mij ook niet toch? (geprobeerd met DG Chococino)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
12 dozen koffie voor 28 euro. Extra code vanaf 50 euro lukte :) 30 euro korting!

Nu maar hopen dat de tht-datum niet over 2 maanden is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
De tweede code werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Freakster86 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:18:
12 dozen koffie voor 28 euro. Extra code vanaf 50 euro lukte :) 30 euro korting!

Nu maar hopen dat de tht-datum niet over 2 maanden is... :+
Anders mag je aardig koffie tanken de komende tijd :9 Was zeker geen generieke code voor vanaf 50 euro? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Joosie200 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:31:
[...]

Anders mag je aardig koffie tanken de komende tijd :9 Was zeker geen generieke code voor vanaf 50 euro? O-)
Haha, de koffie komt wel op. Genoeg mensen met een gratis machine maar geen koffie meer :+ De code was inderdaad persoonlijk. Die krijg je eens in de zoveel tijd in je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Enkel SPARABO10 doet 't nog.. Toch een 10tje korting op 3 pakken van dolce..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpele1986
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-05 16:26
Ik krijg op beiden: Der eingegebene Gutscheincode kann für Ihren Einkauf nicht angewendet werden.
nvm. ik deed het weer eens verkeerd!

[ Voor 18% gewijzigd door Simpele1986 op 23-06-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 15:26
Simpele1986 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:08:
Ik krijg op beiden: Der eingegebene Gutscheincode kann für Ihren Einkauf nicht angewendet werden.
nvm. ik deed het weer eens verkeerd!
Wat dan? Bij mij doet die het ook niet namelijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 23:06
Bij mij deed de tweede het prima. 3 doosjes voor 4 euro. Toch mooi meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Centurion schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:40:
[...]

Wat dan? Bij mij doet die het ook niet namelijk.
Je moet niet vergeten om een Prime proeflidmaatschap te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Code zojuist nog gebruikt op het account van iemand anders. Je zou bijna nog meer accounts gaan aanmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo nl
  • Laatst online: 30-05 12:31
10SPARABO, deze code werkt niet bij mij. Waaraan kan dat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
JoJo nl schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:48:
10SPARABO, deze code werkt niet bij mij. Waaraan kan dat liggen?
Volgens mij werkt die bij niemand meer. Bij een account van een familielid werkte deze ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wir möchten Ihnen hiermit mitteilen, dass wir Ihre Bestellung versandt haben.

Kan geen Duits maar zelfs ik snap wat ze bedoelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
Joosie200 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:26:
Wir möchten Ihnen hiermit mitteilen, dass wir Ihre Bestellung versandt haben.

Kan geen Duits maar zelfs ik snap wat ze bedoelen :D
hier ook - koffie onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 673648

Net mijn gratis tandenborstels van Oral B binnengekregen. :9
Gratis is altijd fijn, en je kan er een heel jaar mee door! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 15:26
Jelly Beans komen ook vandaag binnen volgens de T&T, altijd lekker :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
6 pakken DG cappuccino ontvangen, dankuwel Amazon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-07 22:05
Is het mogelijk om bij Amazon.de te betalen met Paypal? Of heb je voor betalen en het starten van een Prime account per se een creditcard nodig? Die €20 korting geldt neem ik aan alleen voor Amazons eigen producten en niet die voor andere retailers die via Amazon verkopen?

MacBook Pro (13-inch, M2, 2022) //  Mac mini (2018) //  iPhone 13 mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
TheLion01 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:09:
Is het mogelijk om bij Amazon.de te betalen met Paypal? Of heb je voor betalen en het starten van een Prime account per se een creditcard nodig? Die €20 korting geldt neem ik aan alleen voor Amazons eigen producten en niet die voor andere retailers die via Amazon verkopen?
20 euro korting is al een paar dagen niet meer mogelijk, slechts 1 coupon werkt nog, dus 10 euro korting.
Amazon laat helaas geen Paypal toe :(
En jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Terwijl ze aangaven dat ie pas maandag zou binnen komen, vond ik vandaag al een briefje van DHL in de bus (terwijl ik thuis was |:( ) Gelukkig was het pakket bij de buurman gedropt. Even gecheckt of het idd klopt dat je met een tweede account zo door kan, affirmative Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/koffie.gif Cappuccino, latte machiato caramel (wou vanille maar die ging niet icm spar-abbo) en lungo voorraad aangevuld. Omdat ik nog 4,5 euro overhield van de huidige DG cashback actie is die mooi besteed aan 9 pakken cups :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363

Eerste maand bij zowel Prime als Spar-abo lidmaatschap zijn gratis? Ben nu bij beiden namelijk ingeschreven, heb de 10 euro ingewisseld en krijg op 3 juli de eerste levering. Kan ik het daarna gewoon kosteloos opzeggen en wordt er maar eenmalig het bedrag van 3 euro (waar ik op uitkwam van de bestelling) te betalen? Vind t erg verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Anoniem: 587363 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:31:
Eerste maand bij zowel Prime als Spar-abo lidmaatschap zijn gratis? Ben nu bij beiden namelijk ingeschreven, heb de 10 euro ingewisseld en krijg op 3 juli de eerste levering. Kan ik het daarna gewoon kosteloos opzeggen en wordt er maar eenmalig het bedrag van 3 euro (waar ik op uitkwam van de bestelling) te betalen? Vind t erg verwarrend.
Dat klopt, je kunt voortijdig opzeggen. Zodat het alleen blijft bij de eerste maand gratis uitproberen. Zo verwarrend is het niet, op deze manier betaal je alleen het restant van jouw bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joosie200 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:35:
[...]

Dat klopt, je kunt voortijdig opzeggen. Zodat het alleen blijft bij de eerste maand gratis uitproberen. Zo verwarrend is het niet, op deze manier betaal je alleen het restant van jouw bestelling.
Klopt, valt ook wel mee inderdaad. Heb nu iets besteld voor 3 euro. Alleen SPARABO10 werkte. Levering is pas 3 juli, waarom is het bij jullie zo snel allemaal?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 587363 op 27-06-2015 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meerdere accounts aanmaken werkt gewoon? Ik kan nu weer dezelfde bestelling met korting plaatsen op een nieuw account. Of werkt dit toch niet zoals gedacht? Betaal met dezelfde kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik had al meerdere Amazon accounts. Op 4 ervan prime geactiveerd en dolce gusto laten binnenkomen. Werkt prima. 1 adres en creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Zojuist nog een account aangemaakt voor mijn vrouw en daarop met 10 euro korting een 3 pack met 48 capsules DG koffie besteld voor dik 3 euro.....code SPARABO10 werkt nog steeds bij nieuwe bestellingen en nieuwe accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-07 15:34
Mijn duits is erg slecht, maar hoe kan je je afmelden voor zowel Spar Abo als Prime?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:13
Hier gaat er geen 10 euro af..wat die ik fout? Nieuw account aanmaken? Heb in het verleden weleens spar abbo's gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
waarom krijg ik dit?

Leider versendet dieser Verkäufer nicht in die Niederlande Siehe Details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03:32
Omdat je iets koopt bij een verkoper die niet naar Nederland verstuurt.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
BaZnGaNL schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:41:
Mijn duits is erg slecht, maar hoe kan je je afmelden voor zowel Spar Abo als Prime?
Voor Spar Abo moet je zoeken via My Konto naar de optie: Spar Abo stornieren + reden aanklikken.
Voor MyPrime via MyPrime zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
30 dagen prime gestart, sparabo besteloverzicht... maar de code SPARABO10 werkt niet en gaat geen 10 euro korting af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-07 14:38
1€70 voor 4 potten Lotus Speculaaspasta... Om nom nom :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hmm toch gelukt. Mensen met dubbele accounts niet bang dat ze alsnog afschrijven later ondanks opzeggingen ivm meerdere keer gebruik maken van deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deezers schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:52:
Hmm toch gelukt. Mensen met dubbele accounts niet bang dat ze alsnog afschrijven later ondanks opzeggingen ivm meerdere keer gebruik maken van deze actie?
Zit ik dus ook een beetje mee want anders zou je onbeperkt van deze actie gebruik kunnen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Daarom heb ik voor de zekerheid maar mijn beide CC's ingezet, een per account. Toch handig die DKB.de visa + reguliere Rabo mastercard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Ik heb via twee bestaande accounts bestellingen gedaan. Maar beiden tracking codes werken niet, terwijl Amazon alles vrijdag al verzonden zou hebben. De trackingnummers beginnen met JJD en hebben 24 cijfers. Hebben meer Tweakers hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugl
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-07 16:52
In de email van amazon klikken op de tracking werkt het wel enigszins. Hier doen die nieuwe trackingnummers van dhl via amazon het ook niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-06 10:12
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Skywalker88 op 29-06-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
vandaag dit:

Guten Tag,

wir haben eine wichtige Information zu Ihrer aktuellen Bestellung 304-8890755-9398705.

Sie hatten bei uns folgenden Artikel bestellt:

'Axe Dark Temptation Deospray, 3er Pack (3 x 150 ml)' (Asin: B00JDHA1EG)

Es tut uns sehr leid: Aufgrund von Versandbeschränkungen für Gefahrgut können wir den Artikel momentan nicht liefern und mussten ihn aus unserem Angebot entfernen. Wir haben den Artikel daher aus Ihrer Bestellung storniert. Selbstverständlich wird Ihnen dieser nicht in Rechnung gestellt.

Der Artikel unterliegt dem Europäischen Übereinkommen über die internationale Beförderung gefährlicher Güter auf der Straße (ADR). Das heißt, dass dieses Produkt entzündliche, unter Druck stehende, ätzende, umweltgefährdende oder anderweitig gefährliche Chemikalien enthält, die nach deutschem Recht nur unter bestimmten Voraussetzungen für den gewerblichen Transport zugelassen sind.

Obwohl der Artikel als sogenannte 'begrenzte Menge' nur ein geringes Transportrisiko darstellt, gelten beim Transport von Gefahrgut besondere Sicherheitsvorschriften. Bedauerlicherweise können wir den Artikel daher derzeit nicht liefern.

Wir entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten und bitten um Ihr Verständnis.

(Dies ist eine automatisch versendete E-Mail. Bitte antworten Sie nicht auf dieses Schreiben, da die E-Mail-Adresse nur zum Versenden, nicht aber zum Empfang von E-Mails eingerichtet ist.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Joh Duitse tekst van een Duitse site.

Wat is de vraag nou? Bing Translator / Google Translator niet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
Anoniem: 63975 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:49:
[...]

Joh Duitse tekst van een Duitse site.

Wat is de vraag nou? Bing Translator / Google Translator niet gevonden?
ik snap het wel, maar wel beetje raar dat ze geen axe op kunnen sturen?
kunnen andere soorten deo wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

beekjo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:55:
[...]
ik snap het wel, maar wel beetje raar dat ze geen axe op kunnen sturen?
kunnen andere soorten deo wel?
Misschien snap je het wel, maar begrijp je het niet.

Wat ze zeggen is dat ze geen licht ontvlambaar spul internationaal mogen verzenden, volgens Duits recht.

Dus bij andere deo's hetzelfde. Tenzij je d'r eentje vind die geen licht-ontvlambare stoffen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Koffie is hier ook binnen :) THT van 03-2016 :+

Prime en Spar gelijk opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Iedem hier.
Zit alleen te denken om het spar-abo lekker te laten lopen. Volgens mij kost dat geen drol; alleen de prime was 49/jaar.
Nadeel ervan is dat je niet gelijk je spullen verzonden worden, maar pas de volgende maand (of waar voor gekozen is). Er is altijd een keuze om het direct te doen, maar dan zonder (extra) korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hier zijn alle bestellingen inmiddels verzonden. Prime en Spar-abo's opgezegd. Leuke actie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:58
welke codes werken nog dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 bestelling moet vandaag aankomen. Duurt lang, maar dat zal vast aan het weer liggen want het pakketje is al onderweg naar m'n huis. Verder is ook de 2e bestelling op mijn 2e account verzonden tegen dezelfde prijs. Zou alleen nog wel meer dingen willen bestellen, bestellen met 'n 2e account ging ook prima met de korting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 11:13
Dacht ik Prime opgezegd te hebben, ben ik umgestellt naar Prime Instant Video.
Hoe kom ik daar nu weer van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
zessen schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:06:
Dacht ik Prime opgezegd te hebben, ben ik umgestellt naar Prime Instant Video.
Hoe kom ik daar nu weer van af?
Bij mij ook. Alleen vervalt het volgens mij over een paar weken en zijn deze weken gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1003333

Ik hoef in principe maar een hele kleine korting. ik heb maar 1ct korting nodig. ik kom 1ct te kort. wie heeft er een kortingscode die al is het maar 1% korting geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Anoniem: 1003333 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 21:32:
Ik hoef in principe maar een hele kleine korting. ik heb maar 1ct korting nodig. ik kom 1ct te kort. wie heeft er een kortingscode die al is het maar 1% korting geeft?
Modbreak:Een topic kicken van 3 jaar oud, met daarin een onnodige vraag is niet de bedoeling op Tweakers. Tevens is het vragen naar kortingscodes NIET de bedoeling.

Dit topic gaat dan ook van zijn welverdiende rust genieten.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.