Toon posts:

messiah gate 04

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal aan het begin van het spel zit ik vast: ik heb gate 4 geopend en vervolgens wacht ik tot de sterilisatie sequence is afgelopen zodat ik door de deur kan. Maar de sterilisatie sequence gaat niet voorbij, ik sta daar maar te wachten (in een scientist). Alles lijkt goed te werken, graphics zijn mooi, ik hoor geluid.
Toch lijkt het mij een bug. Bekend probleem?

Verwijderd

Helpt tegen de deur lopen niet????

ik had er geen last van :?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de deur klik om hem te openen krijg ik het bericht dat ik moet wachten tot de sterilisatie is voltooid (dat hoort bij het spel). Ik heb als scientist en als cop gewacht. Het lijkt me een bug, omdat ik zeer lang wacht terwijl er niets veranderd. Mischien is het een bekende bug. Het kan ook een fout van mij zijn maar ja, wat kan je nu fout doen, alle commands zijn eenvoudig en de walkthrougs leggen precies uit wat je moet doen.

Verwijderd

Sterilisatie? Wat een ziek spelletje zeg! :)

Verwijderd

Topicstarter
Ziek spelletje? Weeet ik niet, ik ben nog niet erg ver. Ziet er wel heel mooi uit.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op maandag 18 juni 2001 16:43 schreef jdvanwijk het volgende:
Sterilisatie? Wat een ziek spelletje zeg! :)
Op maandag 18 juni 2001 17:05 schreef yesplease het volgende:
Ziek spelletje? Weeet ik niet, ik ben nog niet erg ver. Ziet er wel heel mooi uit.
Sterilisatie is dus dat je ballen er in feite worden afgesneden, om het maar ff bot te zeggen.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Voor sterilisatie is het voldoende om de zaadleiders door te snijden. Daar merk je niet veel van, behalve als je de wond daarna niet goed steriliseerd. Dus, dont try this at home.

Mooie bril trouwens.

Ik zal Messsiah nog maar een paar keer opnieuw installeren, met en zonder patch, wellicht met NoCD crack (al heb ik de CD wel), want dat probleempje van mij is wel erg vaag. Maar er zijn ergere dingen, alhoewel me nu even niets te binnen schiet. Bedankt voor de interesse/hulp.
Pagina: 1