Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CoreOS en Docker gaan samen Open Container Format ontwikkele

Pagina: 1
Acties:

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Topicstarter
nieuws: CoreOS en Docker gaan samen Open Container Format ontwikkelen

Kan de redactie even de comments nalezen? Zoals daar al veelvuldig wordt vermeld is dit artikel zeer onduidelijk.

Er is grote verwarring door het gebruik van het woord container, zeker omdat er dan ook nog een foto van containers bij staat. Het artikel gaat over 'software-containers' en dit is in de eerste alinea's voor een niet-programmeur niet uit de context op te maken.

Mijn advies? Aan het begin van het artikel het woord 'software-container' ipv 'container' gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door po1son op 23-06-2015 14:50 ]

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

• flipkipse
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-11 02:27

flipkipse

Google it

po1son schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:49:
nieuws: CoreOS en Docker gaan samen Open Container Format ontwikkelen

Kan de redactie even de comments nalezen? Zoals daar al veelvuldig wordt vermeld is dit artikel zeer onduidelijk.

Er is grote verwarring door het gebruik van het woord container, zeker omdat er dan ook nog een foto van containers bij staat. Het artikel gaat over 'software-containers' en dit is in de eerste alinea's voor een niet-programmeur niet uit de context op te maken.

Mijn advies? Aan het begin van het artikel het woord 'software-container' ipv 'container' gebruiken.
FTFY :Y)

Certified Google Teacher.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Ik heb in de lead even 'software' toegevoegd. Het gaat dus niet om 'echte' containerformaten, want daar zouden wij nimmer over schrijven :)

Abort Retry Fail?