Vraag over een videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-12-2025
Ik zoek een?
Videokaart met twee HDMI uitgangevn voor een Dell OptiPlex 380 (Late 2009), graag wil ik er twee TV schermen aan sluiten.

Wat is je budget?
Ik wil er maximaal 100 euro aan uitgeven.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een bepaald merk, ik hb zelf eens rondgekeken en heb alleen kaarten kunnen vinden met een DVI en diplayports.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een Dell OptiPlex 380 (Late 2009), ik wil het aansluiten aan twee TV's en er webpagina's op laten zien.

Bedankt voor de hulp alvast!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is een verloopstukje geen oplossing?

39

• DukeBox
  • Laatst online: 23:35
Is audio nodig over hdmi ? Anders kun je dvi naar hdmi doen. Dan heb je al kaartjes voor ff ruim 2 tientjes.

• Systemadmin
Wat voor kaart moet er dan in, ik heb nu enkel VGA.
Fietsbel schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:30:
Is een verloopstukje geen oplossing?

• Systemadmin
Audio is geen must have.
DukeBox schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:34:
Is audio nodig over hdmi ? Anders kun je dvi naar hdmi doen. Dan heb je al kaartjes voor ff ruim 2 tientjes.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Systemadmin schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:35:
Wat voor kaart moet er dan in, ik heb nu enkel VGA.

[...]
Een kaart die wel past, in je budget valt + verloopstukje naar het gewenste stekkerformaat. Niet zo moeilijk en prima te googlen (net zoals je vorige topics)

39

• Systemadmin
Vorige topics? wat heeft dat te maken met dit? Ik ben in de pricewatch aan het kijken maar daar kan ik ook geen kaart vinden met twee HDMI uitgangen en low profile.
Fietsbel schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:37:
[...]

Een kaart die wel past, in je budget valt + verloopstukje naar het gewenste stekkerformaat. Niet zo moeilijk en prima te googlen (net zoals je vorige topics)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat het probleem zo simpel is dat je met google had kunnen oplossen :)
En je weet wat een verloopstekker is? b.v. van display port naar hdmi... en je probleem is opgelost.

39

• Philpend
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-02 16:35
Heb je al gekeken of je voeding krachtig genoeg is om er een losse videokaart bij te plaatsen?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:19

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Systemadmin,
Ik mis hier een hoop eigen onderzoek en oplossingen. We verwachten bij een topicstart in dit subforum al op zijn minst 1 mogelijkheid die je zelf hebt gevonden. Met jouw wensen is het vrij simpel om in de PW wat mogelijkheden te vinden, al dat niet met verloopjes. HDMI en Low profile aanklikken als filter geeft je al de kaarten die je nodig hebt.

Aangezien uit je huidige topicstart niet blijkt dat je gedegen onderzoek hebt gedaan, gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.