BIOS KADUUK????

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Vanochtend zette ik mijn compu aan en ging direct douchen. Nadat ik terug kwam was mijn compu gecrasht! Ik mijn compu herstarten, maar er gebeurde niks. Vervolgens heb ik alle power van t apparaat gehaald om daarna op te starten. Dat werkte. Echter, het ding gaf een error dat mijn bios settings wrong waren. Ikke naar mijn bios. Staat daar de voltage selection plots op 2.05!!!!!! Ik denk vergissing en wil m terugzetten naar 1.65 (default 1.60). En wat zie ik: die settings zijn verdwenen!!!. Ik kan alleen voltages selecteren tussen de 1.85 en 2.05!! Hoe kan dat?? Wat is hier aan de hand?? Heeft iemand hier ervaring mee??

Ik heb trouwens een GFD en ik hoop dat die het voltage overrulet naar 1.60. Weet iemand een progje dat je voltage aangeeft?? MBM zeker?

Oh het was/is een Athlon Classic 550@714.

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
mbm leest hetzelfde als het bios uit en dan weet je nog niet of het goed of fout is.
Als ik jou was zou ik even je cmos legen

• Apothor
CMOS legen?? En hoe gaat dat dan in zijn werK??

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Heb soortgelijke problemen in bios van mijn
MSI k7-pro mobo. (v1.6)
Als ik het voltage omhoog krik, en ik kom later terug in het BIOS bij de monitoring-page dan zie ik een voor een de settings verdwijnen! , alleen CPU-VID blijft staan.. op 2.05V !! Ik heb geen GFD.
heb je ook een k7-pro plank?

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
dan moet je je handleiding van je moederbord even opzoeken. Ergens op je moederbord zit een jumper waarmee je je cmos leeg kan dumpen. Waar die jumper zit moet je even opzoeken maar hij zit vlak bij je bios chip geloof ik

• Apothor
Inderdaad ik heb ook een MSI K7 PRO. Okee bedankt. Ik zal s naar die jumper zoeken.

Pagina: 1