Windows doet niets meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweetogh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 23:47
Beste Tweakers,

Ik heb gisteren Windows 10 geïnstalleerd op mijn laptop waar ik een SSD in had die ik er zelf in had gebouwd. Ik kon toen al (op windows 8.1) niet meer in de Acer recovery options (dus niet meer herinstalleren en/of refreshen) omdat ik volgens mij bij het clonen de recovery disk heb beschadigd. Hij deed het gewoon wel dus ik gebruikte hem naar tevredenheid.

Ik wilde echter Windows 10 installeren en de installatie ging goed.. tot hij vast liep bij het welkomscherm: "hi there, welcome jweetogh". Als ik op "next" klik doet hij niets meer en sluit hij zichzelf af. Ik kan via de USB ook geen Windows 8 meer installeren en alles wat ik wil doen lukt niet doordat de disk locked is.. dus recovery, reset, repair, etc. werken niet en mijn laptop lijkt wel volledig onbruikbaar geworden.

Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk moet je dan hier specificaties van je laptop neer typen en daarbij eens melden hoe de hele situatie is.
Als je een Windows installatie start kan je bestaande partities verwijderen en formateren.
Lukt dat niet op de SSD schijf?
Wordt die schijf herkent in de BIOS?
Is die SSD schijf nu de enige schijf in de laptop?
Windows 10 is nog niet af en daar zitten nog bugs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jweetogh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 23:47
Ik heb het opgelost door hem vaak aan en uit te zetten. Op gegeven moment kreeg ik gelukkig een menu waar op stomd dat Windows niet goed liep en of ik het daarom wilde resetten. Ik hen dat gedaan en het is gelukt, bedankt voor je bericht:)