GTA 5 PS3, Loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 942 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin7530
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online
Ik speel GTA 5 al een tijdje op de PS3, maar nu loopt hij vast in single player bij de missie dat je met een takelwagen tegen een bus aan moet rijden. En als ik politie achter me aan krijg loopt het heele spel vast of ik speel verder maar (start) de map doet het niet en ik zie geen auto's en telefoon en niks werkt meer.
Ik heb de save's allemaal verwijdert en het spel opnieuw geinstaleert maar werkt niet. Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit een vastloper kunnen verhelpen door me uit te loggen bij PSN, weet niet hoe dat zat maar het werkte wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:59
ps3 resetten, wel eerst even je saves op een usb zetten, zodat je die achteraf weer terug kan zetten

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe kan ik gta 5 opslaan op mijn usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoi @Verwijderd, welkom op Tweakers.net :). Je kunt het beste gewoon een nieuw topic voor je probleem aanmaken, in plaats van een 5 (!) jaar oud topic kicken. Daarnaast verwachten we wat eigen inzet hier, dus vermeld in dat nieuwe topic dan ook wat meer informatie, waaronder wat je allemaal hebt geprobeerd.

Cunning linguist.

Dit topic is gesloten.