Naar mijn mening niet, want e-ink, mits normaal toegepast, is juist altijd goed leesbaar in zonlicht, of het nou fletse kleuren heeft, of zwart-wit, of full color (wat niet echt bestaat geloof ik). Het goed afleesbare in zonlicht is dus een eigenschap van e-ink, net als de fletsere kleuren. In de huidige tekst lees ik dat de volheid van de kleuren iets zegt over de afleesbaarheid in zonlicht, wat sowieso niet waar is, maar dat Pebble dat op een of andere manier te niet heeft gedaan.
Edit:
Om te verduidelijken, het huidige stukje leest:
Dankzij e-ink-technologie is het energieverbruik van het display aanzienlijk lager dan dat van led- en oled-schermen. Ondanks de fletsere kleuren is het horloge volgens Pebble nog steeds goed afleesbaar in zonlicht en het scherm staat continu aan.
Dat zou volgens mij zoiets moeten zijn:
Dankzij e-ink-technologie is het energieverbruik van het display aanzienlijk lager dan dat van led- en oled-schermen zodat het continu de tijd weer kan blijven geven en goed afleesbaar is in het zonlicht.
Een e-ink scherm staat ook niet aan, maar is persistent, en veranderd pas zodra er weer opdracht gegeven wordt om dat te doen. Zie ook
Wikipedia: Electronic paper
[
Voor 45% gewijzigd door
Caviatjuh op 22-06-2015 18:39
. Reden: Verduidelijking ]