Ik heb geprobeerd om verschillende guides tot een eigen systeem te komen, echter loop ik vaak vast in sommige technische termen die ik helaas niet goed begrijp. Daarnaast heb ik al een opzet gemaakt, echter kom ik hier toch boven mijn eigen budget uit. Zijn er mogelijkheden om dit nog wat naar beneden te schroeven? Ik hoor het graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag Full-HD kunnen gamen, op 1080p. De specs hoeven niet het beste van het beste te zijn, als de nieuwste games (Far Cry 4, BF4) de komende jaren vloeiend kunnen draaien. Voor de rest hoef ik niet al te veel te doen op mijn computer, daar heb ik een laptop voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 650, 700 is het maximum. Ik zou t liefst zien dat hier alles inzit wat ik nodig heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een 2:1 set boxen die ik nu gebruik voor mijn laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een vrij basic gamesysteem lijkt mij genoeg. 1 Videokaart, een SSD + een HDD, 8gb aan RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken, ik ga het liefst af op
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik is niet direct een issue, relatief geluidsstil lijkt mij wel wenselijk
Ga je overklokken?
Op dit terrein ben ik vrij onbekend, na een handleiding te hebben gelezen denk ik niet dat ik dat nodig heb.
Dit is een eerste opzet, zoals eerder gezegd is dit nog te duur, ik hoop graag te horen waar ik nog zou kunnen besparen. Daarnaast zullen ook verschillende onderdelen nog niet goed op elkaar aansluiten of passen, dat hoor ik dan ook graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag Full-HD kunnen gamen, op 1080p. De specs hoeven niet het beste van het beste te zijn, als de nieuwste games (Far Cry 4, BF4) de komende jaren vloeiend kunnen draaien. Voor de rest hoef ik niet al te veel te doen op mijn computer, daar heb ik een laptop voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst 650, 700 is het maximum. Ik zou t liefst zien dat hier alles inzit wat ik nodig heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen een 2:1 set boxen die ik nu gebruik voor mijn laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een vrij basic gamesysteem lijkt mij genoeg. 1 Videokaart, een SSD + een HDD, 8gb aan RAM.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken, ik ga het liefst af op
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik is niet direct een issue, relatief geluidsstil lijkt mij wel wenselijk
Ga je overklokken?
Op dit terrein ben ik vrij onbekend, na een handleiding te hebben gelezen denk ik niet dat ik dat nodig heb.
Dit is een eerste opzet, zoals eerder gezegd is dit nog te duur, ik hoop graag te horen waar ik nog zou kunnen besparen. Daarnaast zullen ook verschillende onderdelen nog niet goed op elkaar aansluiten of passen, dat hoor ik dan ook graag!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 71,30 | € 71,30 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 213,- | € 213,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,- | € 32,- |
| 1 | BenQ GW2265HM Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Sharkoon Skiller Pro | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Sharkoon FireGlider | € 22,- | € 22,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 845,99 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Robotap op 22-06-2015 15:40 . Reden: Windows toegevoegd ]