Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Topicstarter
Ik heb ooit op internet een filmpje gezien van een fotoshoot, waarbij de amerikaanse fotograaf een hele grote foto maakt, waarin wat gebeurt (er wordt een verhaal verteld). Het bijzondere hier aan is dat het om een hele grote foto gaat. Bijvoorbeeld een auto ongeluk. Maar alles daaromheen is ook in scene gezet. Het is heel grootschalig. En googlen op big picture artist...schiet niet op. Weet iemand wat ik bedoel?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:36

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

kevinl schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:34:
Ik heb ooit op internet een filmpje gezien van een fotoshoot, waarbij de amerikaanse fotograaf een hele grote foto maakt, waarin wat gebeurt (er wordt een verhaal verteld). Het bijzondere hier aan is dat het om een hele grote foto gaat. Bijvoorbeeld een auto ongeluk. Maar alles daaromheen is ook in scene gezet. Het is heel grootschalig. En googlen op big picture artist...schiet niet op. Weet iemand wat ik bedoel?
Ik weet denk ik wat je bedoeld, daar was ooit een docu over inderdaad. Iemand die maanden lang op zoek ging naar een locatie en vervolgens de boel afzetten en álles in scene zette en vastlegde met een large format camera.

Als ik het tegen kom laat ik het je weten ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:21

ajhaverkamp

gewoon Arjan

(jarig!)
Gregory Crewdson

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Topicstarter
Ja deze fotograaf zocht ik. Bedankt! Er mag een slotje op.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, jammer... NPO heeft de documentaire niet meer beschikbaar. Even kijken of ik elders nog materiaal kan vinden. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S7CvoTtus34]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• expression
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-08 22:55
Leuk! heb dat erg vaak met kunst / foto's, je weet de naam van de artiest of foto een paar weken na bezichtigen nog wel maar wordt het langer, dan ontglipt het je zo..

Mooie docu, zeker nog eens volledig kijken, kende een enkele van zijn foto's dus ook zonder (nog) te weten wie de fotograaf was!

mijn laatste foto's op flickr

Pagina: 1