Toon posts:

Tijdelijk internet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Een vriend en ik gaan samenwonen en omdat we best wel geluk hebben gehad met het huis dat we hebben gevonden is alles erg snel gegaan. We hebben eigenlijk al onze spullen al en de huur is al ingegaan, dus we willen zo snel mogelijk het huis in, wat waarschijnlijk komend weekend al wordt (we hebben pas voor het weekend te horen gekregen dat we het huis hebben en erin kunnen). Nu ben ik aan het kijken naar internet en tv providers alleen zie ik dat er eigenlijk altijd een paar weken wachttijd bij zit voordat alles aangesloten is. Aan het huis hoeft al niks meer te gebeuren en we willen er zo snel mogelijk in, maar om nu een maand zonder internet en tv te zitten is ook zoiets. Weet iemand misschien een goede oplossing om gedurende die maand in ieder geval tijdelijk internet (en als het kan tv) te hebben zodat we gewoon in kunnen trekken?

groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40
Volgens mij kun je bij Ziggo best snel verbinding hebben. Vaak als je het zelf aan sluit nog dezelfde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Ziggo kan je tegen een meerprijs de aansluiting nog dezelfde dag online hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad, kabelaars kunnen je heel snel aansluiten. Als je online aanvraagt sturen ze je een installatiepakket en zodra je dat binnen hebt en aangesloten hebt werkt 't.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:58
Controleer dan wel eerst even of er signaal op de kabelaansluiting staat, want anders zul je alsnog op de monteur moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

En voor tijdelijk internet, gebruik een mobiel netwerk dat een goede dekking heeft. Nadeel, hiervoor moet je een router aanschaffen waar een simkaart in kan en dat is er waarschijnlijk net zo snel als het aansluit pakket van een kabelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:38
Vroeger kon je bij de upc winkel een installatie pakket ophalen. En was je vaak die zelfde dag nog online. En als het tijdelijk is. Aan je buren vragen of je een maand hun wifi mag gebruiken voor 25 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:28
Kijk even of je KPN Fon WiFi of Ziggo WiFi kan vinden op je nieuwe adres, zo ja: Zoek iemand met KPN of Ziggo en vraag om hun inloggegevens, dan kan je daarmee tijdelijk in ieder geval op internet :) Met diezelfde KPN en Ziggo gegevens kan je vervolgens ook TV kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 22:38 ]

Pagina: 1